Şereflikochisar faciliterà a vendita di sale per ferrovia

Şereflikoçhisar faciliterà a vendita di sale per ferrovia: u sindaco di Şereflikoçhisar Ferda Polat è u presidente di u distrettu di u Partitu AK Sait Başaran anu annunziatu chì una ferrovia serà purtata à Şereflikoçhisar.
In a so dichjarazione à i ghjurnalisti, Polat hà dichjaratu chì i sforzi iniziati per portà a ferrovia à Şereflikoçhisar, chì hà una capacità di carica annuale di 4 milioni di tunnellate, anu datu u fruttu.
Polat, Direttore Generale di Ferrovie Statali, hà dichjaratu chì e rotte Evren è Şereflikoçhisar seranu cunnesse à e linee Yozgat, Kırşehir, Aksaray è Ulukışla. İsa ApaydınEllu disse chì anu visitatu.
Polat hà dettu: "U nostru guvernatore di u distrittu Erol Karaömeroğlu, u presidente di u distrettu di u Partitu AK, Sait Başaran, è aghju visitatu Apaydın è aghju fattu cunsultazioni annantu à u prughjettu di a ferrovia. "Dopu à i studii di fattibilità realizati da e Ferrovie Statali, hè statu decisu chì a linea ferroviaria passava per Şereflikoçhisar invece di custruisce una spina di pesci per u nostru distrittu". disse.
Dichjarà chì hè più convenientu per a linea ferroviaria di passà per Şereflikoçhisar per via di i salini, unità militari blindate è altre attività di trasportu in u distrittu, Polat hà dettu chì a licitazione di a ferrovia si terrà in 2017.
U presidente di u distrettu di u Partitu AK, Sait Başaran, hà dettu: "Cù Şereflikoçhisar essendu direttamente inclusu in stu prughjettu, avarà più capacità di carica chè tutti i stabilimenti in u scopu di u prugettu, è u 20 per centu di a capacità di carica tutale serà cumpresu da Şereflikoçhisar". disse.
Hè statu infurmatu chì dopu à u travagliu di u prughjettu di l'indagine da esse realizatu da a Direzzione Generale di i Ferrovii di u Statu in 2017, diventerà chjaru induve passà a ferrovia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*