Bracciale d'oru da Tüdemsaş per Studenti

Bracciale d'oru per Studenti di Tüdemsaş: Sottu a dirigenza di u Governatore di Sivas, u protocolu di "Cooperazione di l'Industria Scola" hè statu firmatu trà a Direzzione Generale di TÜDEMSAŞ è a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di Sivas.
In u quadru di u protokollu tenutu in a sala di riunioni di u Sivas Governorship Building, i studienti chì cuntinueghjanu a so educazione formale à u Liceu Anatolicu è Tecnicu di l'Anatolia Centrale di Sivas è u Liceu Anatolianu Tecnicu è Prufessionale Centrale di Atatürk anu successu à a fine di l'esami per esse. tenutu dopu à 80 ore di furmazione Teorica è Pratica in u Centru di Formazione di Saldatura è i Laboratori di Controlu di Qualità in TÜDEMSAŞ. I studienti riceveranu un certificatu di Saldatura secondu u TS EN ISO 9606 validu internaziunale.
Parlendu à a cerimonia di firma di u protokollu di a "Cooperazione di l'industria scolastica", u guvernatore di Sivas Davut Gül hà dichjaratu chì TÜDEMSAŞ hè un valore assai impurtante di Sivas è hà sottolineatu chì hè l'urganizazione Naziunale è Locale di Turchia.
U guvernatore Gül hà dettu: "U nostru Primu Ministru Binali Yıldırım avia un rolu assignatu à TÜDEMSAŞ. Per pruduce vagoni di merci lucali è naziunali, Tüdemsaş cuntinueghja u so travagliu in questa direzzione.
L'obiettivu di stu prughjettu hè di furmà u persunale intermediu per l'industria di a fabricazione di vagoni di merci è a fabricazione saldata. I nostri studienti riceveranu tutte l'infurmazioni tecniche nantu à a Saldatura da i formatori esperti in u Centru di Formazione di Saldatura TÜDEMSAŞ. Vogliu ringrazià u nostru Direttore Generale di Tüdemsaş è u nostru Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale per avè purtatu stu prughjettu à l'agenda. "dissi.
In u so discorsu, u Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale di Sivas, Mustafa Altınsoy, hà ringraziatu a Direzzione Generale di Tüdemsaş per avè apertu l'opportunità per i studienti. Altınsoy hà dettu: "I nostri studienti riceveranu un certificatu di Saldatore validu internaziunale dopu u cursu di 80 ore. "Spergu chì stu studiu cuntribuisce à l'ecunumia di Sivas è u paese, è vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu una volta", disse.
U direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà dettu: "U nostru guvernatore ci sustene constantemente in i prughjetti chì offremu è dà forza à u nostru travagliu per i nostri novi prughjetti. Cuntinuemu u nostru travagliu per trasfurmà Sivas in un Centru di Produzione di Vagoni di Carga benefiziu da l'esperienza è a cunniscenza di TÜDEMSAŞ.
Unu di i nostri scopi in stu prughjettu hè di furnisce una forza di travagliu qualificata cum'è saldatori à u Settore di Manufactura di Carru di merci, chì hè stabilitu in a nostra Zona Industriale Organizzata Sivas 2, in particulare a nostra cumpagnia TÜDEMSAŞ, è altri settori di fabricazione in bisognu. U nostru scopu principale hè di fà di Sivas u centru di produzzione di Carru di merci in Turchia è di assicurà chì l'investitori chì participanu à l'Industria di Carru di merci beneficianu di l'esperienza è di l'opportunità di forza di travagliu qualificata di a nostra Cumpagnia.
"In u nostru Centru di Formazione di Saldatura, più di 3 saldatori certificati sò stati furmati finu à avà fornendu furmazione di saldatura à u persunale di a nostra Cumpagnia, u persunale TCDD, i prigiuneri in prova in u scopu di u Prughjettu di Supportu Soziale (SODES), è u persunale di a cumpagnia di terze parti. " disse.
À a fine di u prugramma, hè stata celebrata a cerimonia di firma di u protocolu di a "Cooperazione di l'industria scolastica".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*