TCDD culligarà i porti di Samsun-Mersin cù u trenu d'alta velocità

TCDD culligarà i porti di Samsun-Mersin cù u trenu d'alta veloce: Direttore Generale TCDD İsa ApaydınDichjarà chì pensanu di custruisce una linea ferroviaria di 2023 mila chilometri in a so visione di u 13, hà dettu: "Ci hè a linea Samsun-Çorum, Kırıkkale-Kırşehir-Aksaray, Adana-Mersin, chì avemu principiatu cum'è u prugettu Nord-Sud chì avemu. sò sviluppati in l'ultimi anni. "In questu modu, culligaremu i porti di Samsun è Mersin", disse.
Apaydın, Direttore Generale di Ferrovie Statali, hà dettu chì u guvernu hà trasferitu risorse assai impurtanti chì superanu 2003 miliardi TL à u settore ferroviariu dapoi u 50.
"Seremu serve più di 50 per centu di a pupulazione di u paese".
Nutendu chì ci hè statu un trasferimentu di risorse chì supera i 50 miliardi TL finu à avà è chì anu rinnuvatu quasi tutta a linea ferroviaria di 11 mila chilometri cù queste risorse, Apaydın hà dettu: "In più, avemu messu l'Ankara - Konya, Ankara -Eskişehir - I treni d'alta velocità di Istanbul in opera cù una lunghezza di 213 chilometri. Servimu a nostra ghjente cù i nostri treni chì viaghjanu à una vitezza di 250 chilometri. Avemu prughjetti in corso di treni d'alta velocità. Ankara - Sivas hè di circa 400 chilometri di lunghezza è avemu finitu l'infrastruttura di sta linea, spergu chì avemu da principià a custruzzione di a superstruttura l'annu prossimu. Riduceremu u tempu trà Ankara è Sivas à 2 ore in pocu tempu. Cuntinuemu u nostru travagliu trà Ankara è Izmir è questu hè 624 chilometri. À u listessu tempu, culligaremu Bursa à a linea Ankara - Istanbul. "Cusì, seremu servutu più di 50 per centu di a pupulazione di u paese in a nostra rete centrale di treni à alta velocità", disse.
"Cullegheremu i porti Samsun - Mersin cù YHT"
Parlendu di prughjetti di treni d'alta velocità è di investimenti YHT, Apaydın hà dettu: "A custruzzione di alcune di e nostre opere in a parti miridiunali chì ghjunghjeranu à Konya-Karaman, Karaman-Ereğli, Adana-Mersin è Gaziantep hà iniziatu, è u nostru prughjettu. u travagliu cuntinueghja in certi parti. Avemu attualmente un prughjettu di ferrovia di Antalya. Realizzemu u nostru prughjettu in Antalya via Istanbul, Eskişehir, Afyon è Burdur. Spergu chì ellu scuntrà u trenu d'alta velocità in Antalya. Serà cunnessu sia à Ankara sia à Istanbul per u trasportu di passageri è di merci. Ci hè a linea Samsun-Çorum, Kırıkkale-Kırşehir-Aksaray, Adana-Mersin, chì avemu principiatu cum'è u prugettu Nord-Sud chì avemu sviluppatu in l'ultimi anni. Cusì, culligaremu i porti di Samsun è Mersin. In a visione 2023, pensemu di custruisce 13 mila chilometri di linea ferroviaria. Speremu, avemu travagliatu ghjornu è notte per ghjunghje stu scopu. "Ringraziemu à u nostru Ministru, Primu Ministru è Presidente per u sustegnu", disse.
"U settore ferroviariu cresce inseme cù a subindustria"
Apaydın hà dettu ancu chì u settore ferroviariu cresce inseme cù a so subindustria è hà dettu: "Attualmente, più di 50 cumpagnie travaglianu in u mercatu cum'è fornitori di a ferrovia. Avemu KARDEMİR vicinu à noi, produce rails per i nostri treni veloci è cunvinziunali. In u futuru, pruducerà roti è espansione a so gamma di prudutti. U settore ferroviariu hà rializatu un certu sviluppu è u so sviluppu hà da cuntinuà à u listessu ritmu da avà. Avemu pensatu à furmà e nostre risorse umane in questu settore cù i nostri ghjovani à l'Università Karabük. "Piamu d'impiegà questi ghjovani cum'è risorse umane di qualità in i nostri settori ferroviari è ferroviari", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*