TCDD hà ospitatu a Delegazione Austriaca

TCDD Ospitò a Delegazione Austriaca: Una riunione hè stata fatta trà TCDD è i rapprisentanti di e cumpagnie chì operanu in u settore ferroviariu in Austria, in Ankara Gar Kule Restaurant Behiç Erkin Hall.
L'Ambasciadore di a Republica Federale d'Austria Dr. Klaus Wolfer, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, TCDD Vice Direttore Generale Ali İhsan Uygun, Ambasciata di a Repubblica Federale Austriaca Sottosegretariu di Cummerciu Georg Karabaczek, Capu di u Dipartimentu di u Ministeru di u Sviluppu Cengiz Arabacı è altri ufficiali.
Apuntendu chì ci sò travaglii di treni à alta velocità trà l'Unione Europea è a Turchia, l'Ambasciadore Dr. In u so discorsu, Klaus Wölfer hà dettu chì una Fabbrica di Forbici di Treni d'Alta Velocità hè stata creata cù a cullaburazione di KARDEMİR è TCDD cù l'Austria.
Esprimendu ch'ellu hè assai cuntentu di a cooperazione trà Turchia è Austria, Wölfer hà sottolineatu chì a Stazione Ferroviaria di Ankara hè una di e più belle stazioni di treni in Europa. "Sò assai impressiunatu di esse in un edifiziu cusì storicu", disse Wölfer.
Spieghendu chì ci sò ligami storichi trà Turchia è Austria, u General Manager di TCDD İsa Apaydın Per d 'altra banda, hà enfatizatu chì i nostri citadini turchi chì vivenu in Austria è i turisti austriachi chì venenu in Turchia facenu un ponte per rinfurzà i ligami suciali è culturali trà i dui paesi.
Apaydın, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à l'evoluzione in u settore ferroviariu in Turchia in l'ultimi anni, hà dichjaratu chì più di 2003 miliardi TL sò stati investiti in ferrovie dapoi u 50.
"Raggiungemu i nostri scopi inseme"
Cù questi investimenti; Accelerazione di u trasportu di passageri è di merci, in particulare i Treni d'Alta Velocità, in modu sicuru è còmode, mudernizazione di i veiculi rimorchiati è rimorchiati, stabilimentu di centri logistichi à 20 punti,
Esprimendu chì stanu realizanu prughjetti impurtanti cum'è rinnuvà e linee esistenti è trasfurmendu in signalati è elettrificati, Apaydın hà dettu: "Custruemu 3.057 km di novi ferrovie, cumprese l'alta velocità, veloce è cunvinziunali. Avemu travagliatu per u sviluppu di l'industria ferroviaria, chì hè di grande impurtanza per u nostru paese è u nostru settore ferroviariu, in Turchia. Sviluppemu u nostru settore ferroviariu stabilendu filiali cù e nostre cumpagnie naziunali è straniere. Una di e filiali chì avemu stabilitu in questu cuntestu hè a Fabbrica di Forbici di Treni d'Alta Velocità VADEMSAŞ in Çankırı. A nostra fabbrica, chì hè stata stabilita cù a cullaburazione di l'Austria VOESTALPİNE, KARDEMİR è TCDD per pruduce cesoie convenzionali è ad alta velocità, opera da 2011. 500 persone sò sempre impiegate in a facilità, chì hà a capacità di pruduce 100 cunvinziunali è 55 interruttori di treni d'alta velocità annu.
U Direttore Generale di TCDD hà dichjaratu chì cum'è TCDD, pensanu à custruisce 2023 km di ferrovie, cumprese 3.500 km di ferrovia d'alta velocità, 8.500 km di ferrovia d'alta velocità è 1.000 km di ferrovia convenzionale, è chì i studii di prughjettu per a fornitura di 13.000 set YHT sò cuntinuendu. İsa Apaydın, "Vogliu sprimà chì seremu piacè di ghjunghje à i nostri scopi di" tesse u nostru paese cù reti di ferru di novu ", cum'è in a Fabbrica di Forbici VADEMSAŞ in Çankırı, travagliendu cù cumpagnie austriache. disse.
A delegazione hà visitatu u novu YHT Gar
In a riunione induve u Diputatu General Manager di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà fattu una presentazione nantu à u sviluppu storicu è i prughjetti di TCDD, u Capu di u Dipartimentu di u Ministeru di u Sviluppu Cengiz Arabacı hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti è u sistema di incentivazione in u settore ferroviariu.
Ambassadeur de la République fédérale d'Autriche Dr. Klaus Wolfer, Direttore Generale di TCDD İsa ApaydınHà visitatu ancu Atatürk House and Railways Museum durante a lotta naziunale.
I participanti anu visitatu u cumplessu di l'Ankara YHT Station, chì hè in custruzzione, è hà pigliatu una foto di souvenir, è l'avvenimentu hà finitu cù l'accolta data à l'Ambasciata Austriaca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*