Tram tortura à u populu di Samsun

Turmentu di Tram per i residenti di Samsun: U sistema di ferrovia in Samsun hà ghjuntu à Tekkeköy, ma i citadini si sò ribellati sta matina perchè i tramvii sò ghjunti tardi è pienu.
U sistema di ferrovia leggera in Samsun hà cuminciatu à serve nantu à una strada di 31 chilometri trà OMÜ è Tekkeköy da eri. Cù l'estensione di a linea di u sistema ferroviariu, i tramvii cuminciaru à ghjunghje à e fermate tardi è pienu. Sta mane, i citadini chì aspittàvanu à Denizevleri Tram Stop è chì vulianu andà à u travagliu è à a scola si sò ribellati perchè ùn puderanu micca ghjunghje nantu à i trams pieni.

U TRAVAILU ERA TARDA PÀ U SEU TRAVAIL, U STUDENTE ERA TARDA A SCUOLA !..
Ci era una folla densa à e fermate di u tram trà 08.00 è 08.30 di a matina. I citadini chì aspittàvanu à a fermata di l'autobus eranu in ritardu per u travagliu è a scola perchè i tramvii ghjunghjenu tardi è pienu. I citadini si sò ribellati dicendu à i guardiani di sicurità di a situazione è dissenu: "Avemu aspittatu quì per una meza ora. 3-4 tramvii sò ghjunti. Ùn pudemu micca ghjunghje à alcunu di elli perchè eranu pieni. "Dateci un numeru per sprimà a nostra lagnanza è chjameremu è diciamu", disse.

L'ufficiali di sicurità anu dichjaratu chì sta situazione hè accaduta perchè i tramvii andavanu finu à Tekkeköy è dissenu: "Ùn ci hè nunda da fà per avà. Ellu solu disse: "Pruvate à cullà nantu à u prossimu tram".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*