U travagliu acceleratu in a nova stazione di sci di Turchia

U travagliu acceleratu in a nova stazione di sci di Turchia: U travagliu in a nova stazione di sci di Turchia, chì hè stata custruita in a regione Keltepe di Karabük à una altitudine di 2 mila 50, hà acceleratu prima di l'invernu.

I membri di l'Assemblea Generale Provinciale di Karabük HASAN Yıldırım, Seyfettin Dikmen, Hasan Adakan, Ramazan Kahriman, Kamil Ünal, Mehmet Ören è Ergün Özgün anu visitatu a stallazione di Keltepe Ski, chì hè sempre in costruzione.

Seyfettin Dikmen, un membru di l'Assemblea Pruvinciale, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori, hà dettu: "A stazione di ski Keltepe hè un investimentu assai seriu per Karabük. Ci era un prucessu ligatu à questu investimentu. Oghje, grazia à sforzi intensi, simu ghjunti à una tappa seria. Circa 60 per centu di a custruzzione hè stata finita. Insha'Allah, a custruzzione serà finita è consegnata in Aostu di l'annu prossimu. Speremu chì l'impianto di sci sarà cumplettamente operativu in l'ultimu invernu di u 2017.