Corridore turisticu invernale sottu i riflettori

Corridor turisticu invernale sottu u scrutiniu: Erzurum, Erzincan, corridore turisticu invernale Kars sottu u scrutiniu

L'esperti di u turismu europei anu urganizatu un attellu di "catena di valore" in u prughjettu "Erzurum Erzincan Kars Winter Tourism Corridor" realizatu in cunghjunzione da u Ministeru di a Cultura è di u Turismu cù l'Unione Europea. I coordinatori di u prugettu anu discututu u putenziale di a regione è e strategie di vendita è marketing in l'attellu.

A prima fase di u prugettu Erzurum, Erzincan, Kars Winter Tourism Corridor Development, chì hè unu di i studii di 'corridore' iniziati da u Ministeru di Cultura è Turismu cù l'Unione Europea in u scopu di 'Strategia Turistica Turchia 2023', hè stata compie. L'analisi potenziale hè stata realizata in e stazioni di sci Erzurum Palandöken-Konaklı, Erzincan Ergan è Kars Sarıkamış in i primi sei mesi di u prughjettu di 2 anni, chì hè statu realizatu cù un consorziu di Cortina Turismo è Eduser Consulting, sottu a guida di l'Italia. l'impresa Eurecna, in modu di furnisce a diversità in u turismu è di sparghjela in tuttu l'annu.

Dichjarà ch'elli anu signalatu e piste, e facilità, i lati boni è cattivi di e trè stazioni di ski, in corta, tutte e so putenziali, u coordinatore di u prughjettu Francesco Comotti hà dettu: "Avemu qualchi previsioni nantu à ciò chì averemu in e trè regioni. Vulemu sparte tuttu questu cù i nostri attori turistici è investitori in a regione. Tutte e trè stazioni di sci anu e so caratteristiche uniche. Per esempiu, Erzurum; Pò esse una destinazione eccellente per u ski in Turchia. Erzincan Ergan, invece, hà u putenziale di passà vacanze cù a famiglia. Kars Sarikamis; Hè una destinazione sfarente cù a so qualità di neve, bellezze storichi è naturali. Quessi sò i nostri cumenti. In u prossimu periodu, vulemu creà una infrastruttura impurtante per tutti i trè centri cuncentrandu nantu à e strategie di vendita è marketing ".

In u "Atelier di a catena di valore" urganizatu in u scopu di u prugettu, i sperti europei di u turismu invernale anu pigliatu radiografia di trè stazioni di ski in a regione. In u workshop tenutu in Atatürk University Nenehatun Cultural Center, Erkut Atalar da u Ministeriu di Cultura è Turismu di Relazioni Estere è Dipartimentu di Coordinazione di l'UE hà prima parlatu di l'impurtanza di u prugettu. Atalar hà nutatu chì u prugettu hè statu preparatu cù u scopu di determinà l'infrastruttura è a superstruttura, a prumuzione è e strategie di marketing di Erzurum Palandöken, Erzincan Ergan è Kars Sarıkamış ski resorts. Più tardi in l'attellu, u coordinatore di u prugettu Francesco Comotti, Stefano Illing da a cumpagnia Eurecna, l'analista Cinzia Confortola è l'espertu di turismu Alex Andreis è l'Espertu di pianificazione di u turismu invernale di u Ministeru di a Cultura è u Turismu Şener Şen anu fattu presentazioni.