A storica Golden Horn-Kemerburgaz Dekovil Line hè tornata à a vita

A storica Golden Horn-Kemerburgaz Dekovil Line hè tornata à a vita: Grandi investimenti sò fatti in u trasportu publicu cù u slogan di u Sindaco Metropolitanu di Istanbul Kadir Topbaş "Metro Everywhere, Everywhere". Un novu hè aghjuntu à l'investimenti di trasportu publicu fatti per a prima volta in u mondu cù u bilanciu municipale. A linea Golden Horn-Kemerburgaz Dekovil, chì avia un postu impurtante in u passatu, hè stata implementata da l'istruzzioni di u presidente Topbaş.

A linea dekovil Golden Horn-Kemerburgaz, a linea ferroviaria storica stabilita trà a Centrale Silahtarağa chì operava in Istanbul in u passatu è e miniere di lignite in u nordu di a cità, hè tornata à a vita. Cù u prugettu, hè destinatu à furnisce l'uppurtunità di trasportu publicu è viaghji turistici mettendu in serviziu l'impurtante Golden Horn - Black Sea Sahara Line. A custruzzione di a linea Dekovil, chì serà offerta u 13 di ghjennaghju, serà messu in serviziu in 22 mesi.

Percorsu :

A strada storica di a linea storica dekovil serà cunservata, è a custruzzione di i primi 2 tappe principia. A linea, situata in a regione Silahtarağa, partirà da Santral Istanbul, seguitarà u flussu Kağıthane è a strada Cendere, è finisce in a zona di passeggiata Ayvad Bendi via Göktürk.

Infurmazione Generale:

Lunghezza di a linea : 25 km

Numero di stazioni: 10

Stazioni: Stazioni Santral Istanbul, Kağıthane, Sadabat, Cendere, TT Arena, Hamidiye, Kemerburgaz, Mithatpaşa, Ayvad Bendi è Göktürk Stations è 1 zona di mantenimentu di magazzini sò previsti per esse custruitu.
Distretti attraversu quale passa a linea: Kağıthane è Eyüp

Durata di u travagliu: U travagliu di licitazione hè statu iniziatu è hè destinatu à esse finitu in 22 mesi dopu a cunclusione di u cuntrattu. Hè previstu di custruisce 2 m di strada ciclabile è 2 m di strada pedonale longu u percorsu.

Strumenti à esse usatu:

In cunsiderà i veiculi originali di a linea storica Dekovil, hè previstu di serve cù veiculi nostalgichi.

Punti d'integrazione;

  • Mahmutbey - Mecidiyeköy - in custruzzione Kabataş À a stazione di Sadabat cù a linea di metro,
  • À a stazione di Silahtarağa cù a linea di tramvia Eminönü-Alibeyköy in costruzione,
  • Serà in a Stazione TT Arena cù a Linea di Metro İstinye-İTÜ- Kağıthane prevista.

STORIA GENERALE DI LINEA DEKOVİL;

A linea di tram, cunnisciuta cum'è Cornu d'Oro - Linea di u Maru Neru Sahara quandu hè stata custruita per a prima volta, hè a linea ferroviaria stabilita in u 1914 trà a Centrale Silahtarağa chì opera in Istanbul è e mine di lignite in u nordu di a cità. A Centrale Energetica di Silahtarağa, chì hà utilizatu u carbone estratto da Zonguldak è purtatu à Istanbul per mare in i primi anni di u so funziunamentu, hà cuminciatu à sperimentà difficultà in u fornimentu di carbone durante l'anni di a prima guerra mundiale. Per quessa, a cumpagnia operativa Osmanlı Anonim Elektrik Şirketi hà sviluppatu alcune soluzioni per truvà u carbone in u modu più prezzu è più cortu. In u risultatu, hè statu decisu di portà u carbone estratto da e miniere di lignite in u paese di Ağaçlı, chì si trova in i cunfini di u distrittu di Eyüp, à a centrale elettrica via una linea dekovil di nova creazione. U 1 di ferraghju 1915, a custruzzione di a prima tappa di a linea, trà Silahtarağa - Ağaçlı, a linea dekovil hè stata iniziata è a prima tappa hè stata finita in pocu tempu è messa in serviziu in lugliu 1915.

L'estensione di a linea hè stata purtata à l'agenda in cunfurmità cù i bisogni, è cù a seconda tappa, chì hè stata messa in serviziu u 20 di dicembre di u 1916, a capacità di ogni ghjornu di a linea era custituita da vinti quattru treni doppiu cù ottu vagoni è un media di 960 tunnellate di carbone hè stata trasportata nantu à a linea per ghjornu.

A linea chì passava per Göktürk è Kemerburgaz era split in dui rami in Kemerburgaz. Un ramu di a linea di 43 km seguitava u Kağıthane Stream, passava sottu à Long Kemer, è scontru cù u Mari Neru in u paese di Ağaçlı. L'altru ramu arrivava à u Mari Neru in u paese di Çiftalan, passendu per a Foresta di Belgrad. E duie estremità di a linea, chì ghjunghjenu à a costa di u Mari Neru, sò state cunnesse cù l'altru cù un aghjuntu di 5 chilometri, un anellu hè statu furmatu in u nordu di Kemerburgaz è una linea di tram di 62 km hè stata formata.

Siccomu a linea di campu di u Mari Neru hè stata custruita in una direzzione, e linee di sacchetta sò state custruite in alcune regioni per chì i treni chì venenu da direzzione opposta puderanu passà senza bluccà. Inoltre, e cundizioni di u terrenu nantu à a strada di a linea necessitavanu a custruzzione di parechji ponti.

A linea hè stata trasferita à u Ministeru di u Cummerciu in u 1922 è à u Ministeru di l'Ecunumia dopu a proclamazione di a Republica. L'usu di certi parti di a linea cuntinuò finu à u 1956, ma questu usu diminuì cù u tempu. Oghje, ancu s'ellu si trovanu tracce di a ferrovia in i lochi, a maiò parte di a linea hè intarrata in terra.

Cliccate per Golden Horn-Kemerburgaz Dekovil Line Tender

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*