A metro di Şanlıurfa deve esse pianificata urgentemente.

U metro di Şanlıurfa deve esse pianificatu urgentemente: U presidente di l'Associazione per a Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Şanlıurfa, Uğur Beyazgül, hà dettu chì u travagliu per a "Metro" deve esse iniziatu urgentemente. Beyazgül hà dettu: "Forse u principiu di u Metro puderia esse u situ industriale induve a trasfurmazione urbana hè stata fatta".

In una dichjarazione à l'Agenzia di Notizie Ruha, Uğur Beyazgül hà dettu chì i prublemi scientifichi ùn sò micca nantu à l'agenda in Urfa. Beyazgül hà dettu: "Questa questione hè assai ligata à a nostra felicità è u nostru avvene. Mentre stava guidatu in casa da Atatürk Boulevard l'11 d'aprile. Novada Park AVM hè stata finita, Situ Industriale Quandu u prugettu hè statu finitu è ​​avete aghjustatu u trafficu Abide à elli, aghju pensatu à mè cumu per esce da questa attività. Questu m'hà veramente disturbatu. Sò ancu u presidente di a Cummissione di Migliuramentu Urbanu di l'Agenzia di Sviluppu Karacağ. Cum'è u presidente di a Cummissione, avemu fattu dichjarazioni annantu à questu sughjettu in u passatu, è avemu scrittu à e municipalità. Tuttavia, questi ùn anu micca creatu abbastanza agenda publica. Tuttavia, a nostra felicità hè ligata à l'ambienti belli. E persone di successu è civilizate crescenu in belli ambienti. Sò statu assai interessatu à i piani di zonificazione di Şanlıurfa dapoi u passatu. Infine, aghju travagliatu nantu à u pianu di sviluppu di u paisaghju. Aghju spiegatu i svantaghji di questi. Sfurtunatamente, questi ùn anu micca fattu in u publicu.

Ùn duvemu micca circà l'unica culpa in u statu.

L'Architettu Maestru Uğur Beyazgül cuntinuò e so parolle cusì: "A fundazione di u Metro hè stata posta in Berlinu, Germania in l'anni 1940. Mentre creanu una cità in Auropa, prima custruìu a reta di trasportu è poi piglianu a cità quì. Metro hè un prucessu chì principia cù a pianificazione. Tuttavia, ùn avemu micca iniziatu stu prucessu in Şanlıurfa. Se ùn pudemu micca inizià u prucessu di pianificazione, videremu chì parechji di i nostri investimenti ùn sò micca in u locu. Se ùn pudemu micca predichendu a prughjezzione di a pupulazione di Urfa in 10 anni è fà un pianu per questu, seremu stuck in a cità. Creemu cità inabitabili. Fighjate, in u 1960, un scientist in Giappone prepara un pianu per Tokyo. In Urfa, simu in 2016 è ùn ci hè ancu un tali studiu. Di sicuru, ùn ci vole micca circà l'unicu mutivu di l'absenza di stu studiu in u statu. Oghje, a Càmera di l'Architetti è di l'Ingegneri è l'università sò assai daretu in questu sensu. Ci vole à travaglià a manu cù u statu è pruduce prughjetti per u futuru u più prestu pussibule. In listessu modu, e nostre università sò disconnected from the city. Li purtemu tuttu u tempu. Avemu bisognu di un pianu di zoning di millioni 10. Sicondu stu pianu, avemu da custruisce a reta di trasportu. A basa di stu pianu di trasportu deve esse u metro. Hè cusì chì u mondu risolve avà. Ùn avemu ancu fattu una pianificazione, iniziu, stazione, zona di sviluppu per questa metro. Avemu bisognu di principià questu. Forse l'iniziu di u Metro puderia esse u situ industriale induve hè stata fatta a trasfurmazioni urbane. Hè ciò chì aghju da riassume nantu à questu. Un pianu di sviluppu olisticu, u pianu maestru di trasportu deve esse preparatu u più prestu pussibule. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*