Riunione di chiusura di u prugettu e-RAIL tenuta

A riunione di chiusura di u prughjettu e-RAIL hè stata: A riunione di chiusura di u prughjettu di furmazione prufessiunale "e-RAIL", chì hè stata accettata da a Cummissione Europea in u scopu di u prugramma Erasmus + di Solidarità è Assistenza di u Personale di Custruzzione è Operazione Ferroviaria. Associazione (YOLDER), hè stata tenuta u sabbatu 29 ottobre 2016 in İzmir. À a riunione di chiusura di i Ferroviari di u Statu in u Complex Cultural TCDD in Alsancak, u persunale di strada chì hà finitu cù successu a so furmazione di pilotu in linea cù u Prughjettu e-RAIL sò stati dati i so certificati.

YOLDER Presidente di u Cunsigliu Özden Polat, TCDD Vicepresidente di u Dipartimentu di Risorse Umane Cüneyt Türkkuşu, TCDD 3rd Regional Manager Selim Koçbay, Università Erzincan Refahiye Lettori di a Scuola Professionale Mehmet Dalgakıran, Çiğdem Albayrak, Harun Akoğuz, Sedat Participazione à Turan, Vocağuz Systems Ltd. . Sti. rappresentante Osman Aydoğan, rappresentante GCF SpA Michele Blardi, Roberto Stella, Serhat Tetik è GCF Turkey Branch Officer Serdar Erdem, Selin Cagin è membri YOLDER.
L'unicu prughjettu di a ferrovia chì riceve sustegnu
Ozden Polat, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di YOLDER, chì hà pigliatu a parolla in a riunione di chiusura di u prugettu, spiegò chì u prughjettu e-RAIL di YOLDER, chì hà ricevutu una cuncessione di 171 641 Euro, hè l'unicu prughjettu trà 205 prughjetti accettati da a Cummissione Europea. da Izmir in u scopu di u prugramma Erasmus+. Polat, u prughjettu di sviluppà un prugramma di furmazione prufessiunale basatu nantu à qualifiche è di creazione di moduli di e-learning per u persunale di custruzzione è mantenimentu di a ferrovia chì hà ricevutu un sustegnu di cuncessione; Hà dettu ancu chì hè l'unicu prughjettu ferroviariu sceltu in u prugramma di furmazione prufessiunale.
Özden Polat spiegò chì cù stu prughjettu, anu u scopu di aumentà i livelli di educazione di i membri chì travaglianu in a custruzzione di strade in tutta a Turchia è di adattà l'alti standard di e ferrovie di i paesi di l'Unione Europea à u nostru paese. In stu prughjettu, dui partenarii chì anu una parolla in u campu in i paesi di l'Unione Europea; Vossloh RAIL Technologies Ltd. Sti. Ellu disse chì travaglianu cù GCF SpA è Erzincan University Refahiye Vocational High School, chì hè unu di i primi in l'educazione di a professione ferroviaria in Turchia cù educazione à distanza.
Özden Polat hà dichjaratu chì, in u scopu di u prugettu e-RAIL, chì hè statu implementatu interamente cù i fondi di l'Unione Europea è durò dui anni, sò stati preparati moduli di furmazione, sò stati creati materiali di e-learning è pratiche piloti sò state realizate, è studii sò stati fatti. realizatu per trasmette i novi approcci ottenuti cù u prugettu à i decisori naziunali è internaziunali è i decisori pulitichi. Polat hà dettu: "I risultati di u prughjettu, chì formanu l'infrastruttura di a piattaforma d'educazione in linea, prufittàranu di u persunale di a ferrovia è di a scola prufessiunale di a ferrovia è di i studienti di u liceu prufessiunale".
I prufessiunali ferroviari sò definiti per a prima volta in a nostra storia di 160 anni
Parlendu à a riunione di chiusura di u Prughjettu E-RAIL, TCDD 3rd Direttore Regiunale Selim Koçbay hà dichjaratu chì per a prima volta in a storia ferroviaria di 160 anni, i professioni ferroviari sò stati ricunnisciuti à una scala universale, è hà dettu: questu scopu, YOLDER, chì hà implementatu è riesciutu à compie u Prughjettu e-RAIL Felicitazioni à i partenarii di u prugettu. I moduli cù u metudu di e-learning, chì hè un travagliu assai preziosu è u pruduttu di u Prughjettu e-RAIL, seranu un grande passu per risponde à a necessità di l'industria di i sistemi ferroviari per un qualificatu, certificatu, participà direttamente à a produzzione, aperta à l'innuvazione è u cambiamentu ".
Ricordendu chì e ferrovie passanu per u prucessu di ristrutturazione, Koçbay hà nutatu chì dopu à una longa pausa, Turchia hà pigliatu u so postu in l'ottava postu in a gestione di treni d'alta velocità in u mondu cù i so investimenti ferroviari, chì era cunsideratu cum'è una pulitica statale. "À u principiu, mentri l'esperti stranieri travagliavanu in parechji campi, in particulare in a custruzzione è u mantenimentu di e linee di treni d'alta velocità, a maiò parte di i materiali utilizati eranu materiali furniti da l'esteru", disse u 3rd Regional Manager Koçbay è cuntinuò e so parolle cusì :
"Oghje, mentri a ghjente di u nostru paese travaglia in a custruzzione è u mantenimentu di e linee di treni d'alta velocità, a maiò parte di i materiali sò furniti da cumpagnie domestiche. Mentre u settore privatu furmà risorse umane esperte in a ferrovia, a nostra urganizazione cuntinueghja à investisce in e risorse umane chì anu cuntribuitu à tutti questi studii. Semu cuscenti chì e risorse umane sò a basa di ottene a grande trasfurmazioni in e nostre ferrovie è esse sustinibili. Per quessa, a nostra urganizazione face ogni tipu d'investimenti per furmà una manodopera qualificata cun alta cunniscenza, cumpetenze è abitudini di travagliu ".
U prughjettu combina a furmazione prufessiunale cù l'industria
Cüneyt Türkkuşu, Vice Capu di u Dipartimentu di Risorse Umane di TCDD, hà datu una breve infurmazione nantu à i prughjetti Erasmus+ realizati cù i fondi di l'Unione Europea è hà presentatu una dimostrazione video. Spieghendu chì a Svizzera hà ricevutu u più grande sustegnu di cuncessione trà i paesi di l'UE oghje, Türkkuşu hà dettu chì Turchia hà ancu cuminciatu à piglià u so postu in mezu à i prughjetti di cuncessione. Spieghendu chì l'UE sustenerà una cuncessione di 2014 miliardi d'euros trà 2020-14,7, Türkkuşu hà dumandatu à tutte l'urganisazioni non governamentali per prufittà di sti supporti è per realizà prughjetti.
Notendu chì YOLDER hà preparatu u prughjettu e-RAIL per prufittà di una tale fonte, Cüneyt Türkkuşu hà dettu chì l'istituzioni d'educazione prufessionale anu ancu scontru cù u settore cù u prugettu. Türkkkus hà datu e seguenti informazioni in quantu à i scopi di u prugettu:
Cù u prughjettu "Sviluppu di u Prugramma di Formazione Professionale per u Personale di Custruzzione è Mantenimentu di Ferroviari è Creazione di Moduli di e-Learning (e-RAIL), principalmente per rinfurzà a cooperazione trà a furmazione prufessiunale di u persunale di a custruzzione di ferrovie è u mondu cummerciale, per aumentà u livellu di e cumpetenze è e cumpetenze di u persunale di a custruzzione ferroviaria, per risponde à i standard naziunali è internaziunali è era destinatu à preparà un prugramma di furmazione prufessiunale secondu e qualificazioni, per preparà moduli di furmazione in linea in linea, per sensibilizà i decisori pulitichi è l'impiegati nantu à l'educazione prufessiunale è a certificazione, per compie e riforme di qualificazioni prufessiunali à u livellu naziunale, per sustene a mudernizazione di i sistemi d'educazione è di furmazione, è per rinfurzà a dimensione internaziunale di l'educazione è a furmazione prufessiunali.
Apuntendu chì ci hè una cooperazione insufficiente trà l'educazione prufessiunale è u settore in u nostru paese, Türkkuşu hà dettu chì tali prughjetti sò un passu impurtante in l'educazione prufessiunale. Türkkuşu hà dettu: "Avemu bisognu di staffu intermediu, micca ingegneri di bona qualità. U prughjettu e-RAIL furnisce ancu un grande sustegnu in a furmazione di u persunale intermediu chì avemu bisognu in a furmazione prufessiunale, in particulare in i sistemi ferroviari. Cüneyt Türkkuşu, spieghendu chì quattru riunioni tecniche sò state tenute durante u prucessu di u prugettu, hè u situ web di u prugettu. http://www.e-rail.net Hà dichjaratu chì tutti i dettagli tecnichi sò pronti nantu à u so situ web. Türkkkus hà dettu chì, in cunfurmità cù u prugettu, un prugramma di furmazione prufessiunale in linea cù i normi è qualificazioni per i travagliadori di custruzzione è di mantenimentu di Ferroviari, cuntenuti di moduli adattati per u prugramma di furmazione, materiali di e-learning è una infrastruttura di piattaforma di furmazione in linea sò stati preparati, è chì U prugramma di furmazione preparatu è i moduli sò stati verificati cù corsi piloti.
400 diapositive preparate
Cüneyt Türkkuşu hà dettu chì i moduli di l'insegnamentu sò raggruppati in nove rubriche è chì quasi 400 diapositive sò state preparate per questi moduli. Ellu hà dichjaratu chì u cuntenutu di u situ web serà mandatu à quasi quattru mila studienti chì studianu in sistemi ferroviari, è ancu u persunale di strada, ma chì deve ancu esse disseminatu da quelli chì travaglianu in u settore. Cüneyt Türkuşu hà dichjaratu chì un foru serà aghjuntu à u sistema prestu.
Moduli d'insegnamentu preparati in u quadru di u prughjettu e-Rail, Salute è Sicurezza in u Travagliu è Prutezzione è Qualità Ambientale, Componenti di u Sistema Ferroviariu, Novu Custruzzione Ferroviaria, Mantenimentu è Riparazione Ferroviaria, Mantenimentu di Cisbii Ferroviari, Usu di Macchine Ausiliarie Stradale, Installazione è Mantenimentu di Passaggi à Livellu, Pulizia Stradale in Ferrovia, Hè intitulatu Storage of Railroad Road Material.
Semu felici di participà à u prugettu
À a riunione, unu di i partenarii di u prughjettu, u Lettore di l'Università di Erzincan Çiğdem Albayrak hà fattu una breve presentazione chì presenta l'università. Albayrak, chì hà ancu parlatu di u travagliu di a Scola Prufessionale di Sistemi Ferroviari in Refahiye, hà spressu chì sò felici di esse implicati in un tali prughjettu.
Avemu avutu una sperienza innovativa
Michele Blardi, rapprisentante di GCF SpA, u cumpagnu talianu di u prugettu, hà dettu in u so discorsu traduttu da Serhat Tetik, "Avemu avutu una sperienza innovativa è hà acquistatu cunniscenze cù stu prughjettu". Michele Blardi, chì hà dettu ch'elli sò partenarii impurtanti di u prugettu, hà dettu: "Stu prughjettu ci hà datu l'uppurtunità di scuntrà cù diversi sistemi è persone in Europa. Speremu chì cù stu prugramma, avemu da sperienze boni sviluppi in u campu di e ferrovie in u mondu è in Turchia. Hè statu un onore è un piacè per noi di participà à u prugettu ".
Hè bellu di pudè insignà à distanza.
U cumpagnu tedescu di u prugettu, Vossloh Rail Technologies Ltd. Sti. U rapprisentante Osman Aydoğan hà spiegatu chì a so cumpagnia hè un gigante mundiale in i fasteners ferroviari. Hà dichjaratu chì u materiale pruduciutu in Turchia, in a fabbrica stabilita da a so cumpagnia in Erzincan, hè utilizatu nantu à i rails in tuttu u mondu. Dicendu chì hè bonu chì l'educazione serà furnita da l'apprendimentu à distanza da avà, Aydoğan hà dettu: "A causa di questa educazione di qualità, u nostru staffu è e nostre ferrovie seranu di qualità superiore. Cum'è una cumpagnia, simu pronti à furnisce ogni tipu di supportu da avà ", disse.
Certificati attribuiti
À a fine di a riunione, i certificati sò stati dati à 10 trainees chì anu ricevutu furmazione in u prugramma di furmazione sviluppatu in u scopu di u Prughjettu e-RAIL è u corsu pilotu in quale i moduli sò stati utilizati. Orhan Oral, Kazım Aydın, Okan Özdoğramacı, İlker Eski, Hulusi Sert, Ufuk Cankaya, Eyüp Can Karaarslan, Mehmet Kurtoğlu, Rıdvan Yüksek, Serkan Kayacık, chì anu ricevutu i so certificati à a cerimonia, anu dettu ch'elli sò felici di participà à a cerimonia. - Prughjettu RAIL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*