Ankara risolverà İZBAN Strike

Ankara risolverà a greva İZBAN: U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, in quantu à a greva İZBAN in a riunione di l'Assemblea, hà dettu: "Sò in u core di sta impresa è cercu di risolve cù tutti i mo mezi. Aghju dumandatu una riunione urgente da a Direzzione Generale di TCDD è u Ministeru di i Trasporti cù a participazione di tutti i partiti. A chjama di u presidente per un "summit urgente" hà ricevutu una risposta positiva da Ankara à a fine di a riunione di l'Assemblea. A riunione critica hè dumani.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à a greva İZBAN in a prima sessione di a riunione ordinaria di u cunsigliu di a municipalità metropolitana di İzmir in nuvembre. U presidente Kocaoğlu hà ricurdatu di novu chì anu aumentatu u tassu di crescita chì avianu determinatu cum'è 12 per centu in İZBAN in a sera prima di a greva è hà suggeritu 15 per centu, ma chì anu fattu greva malgradu questu. Pensemu chì avete ghjustu finu à quellu puntu. . Dunque, da l'ultimu ghjornu, se accettemu l'inflazione cum'è 8 per centu, avemu suggeritu 4 punti aghjunghjendu 12 punti di migliura. Avemu fattu un'altra valutazione cù i nostri amichi è avemu dettu chì, se u latu TCDD u cunsidereghja appropritatu, daremu una crescita di 15 per centu. A sera prima di a greva, avemu scontru cù u Sottosegretariu di u Ministeru è u Ministru, è a nostra pruposta per un aumentu di 15 per centu hè stata trasmessa à u sindicatu. Questa tarifa hè assai impurtante è alta in queste cundizioni in Turchia. Ùn ci hè micca un esempiu di un tali aumentu in l'istituzioni statali, i cumuni metropolitani o u settore privatu. Ma u sindicatu prununzia una figura di circa 16.5. Ùn avemu micca eseguitu più di cuntratti 9.5. I nostri amichi unionisti è i nostri culleghi chì travaglianu in İZBAN anu evaluatu questu è ùn anu micca accettatu un aumentu di 15 per centu; Cuntinueghjanu a greva" è cuntinuavanu cusì:

"Sò à mezu à nulla"

"Ci sò 8 membri in u Cunsigliu di Amministrazione İZBAN. Hè una cumpagnia chì hè custituita da 50 per centu di TCDD è 50 per centu di a nostra partenariata. Aghju avutu parechje riunioni cù u presidente di u sindicatu. Aghju chjamatu ancu u presidente di l'Unione è hà pigliatu l'azzione per discutiri sta questione cù a Direzzione Generale di Ferrovie di u Statu è u Ministeru di i Trasporti in Ankara. Pensu chì averemu riunioni u marti o u marcuri. Per via di a sensibilità di u sughjettu, avemu bisognu di fà sta riunione u più prestu pussibule è di risolve u prublema u più prestu pussibule. Spergu chì tuttu va bè dopu à a riunione. Sò in u core di stu affari è cercu di risolve cù tutti i mo mezi. Ùn sò micca ghjucatu in casa. "

Fighjanu à Izmir cun admirazione

Sottulineendu chì u sistema di trasportu di transitu di 90 minuti in Izmir hè u sistema più avanzatu trà l'altre pruvince in Turchia, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Grazie à 90 minuti di trasportu di transitu, ogni tipu di veiculi di trasportu da u battellu à İZBAN, da l'autobus à u travagliu di metro. in coordinazione cù l'altri. Trà e 3 grandi cità in Turchia, u numeru di passageri purtati da e municipalità metropolitane di Istanbul è Ankara in proporzione à a so populazione ùn pò esse paragunatu cù Izmir. I municipalità metropolitane di Istanbul è Ankara guardanu Izmir cun admirazione. Izmir cunnosce u trasportu publicu. Porta più passageri cà qualsiasi di a so populazione ", disse.

Grazie à i cunduttori di l'autobus

U presidente Aziz Kocaoğlu, chì hà dettu: "Facemu ogni tipu di sacrifici per chì u populu di İzmir ùn divente micca vittime", ​​dissi: "Cù a coordinazione di ESHOT-İZDENİZ-METRO, avemu pussutu purtà i nostri cumpagni. i citadini à travaglià è à a scola quant'è pudemu, senza avè prublemi maiò da u primu ghjornu. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà un forte sistema di autobus, battelli è metro. Se ci hè una debulezza in unu di elli, avemu u putere di sustene l'altru è eseguisce u trasportu publicu senza affettà assai a vita. Vogliu ringrazià l'impiegati è i dirigenti di ESHOT-İZDENİZ-METRO-İZULAŞ, chì anu travagliatu devotamente ghjornu è notte da u principiu di a greva, per u so sustegnu à i nostri concittadini di İzmir.

"Ùn femu micca İZBAN un materiale puliticu"

U Sindaco Metropolitanu di İzmir, Sırrı Aydoğan, hà dettu u seguente nantu à a greva İZBAN; " A cumpagnia İZBAN hà un direttore generale, ci sò partenarii per esse cuntattati. Ùn hè micca u duvere di u presidente provinciale di u Partitu AK, Bülent Delican, interferisce in questa attività. A situazione ùn hè micca u travagliu di i presidenti pruvinciali. A nostra vulintà hè chì sia u travagliadore sia u patronu mette fine à sta greva. U presidente provinciale pò fà una dichjarazione è riflette à a stampa, ma ùn pò micca mette in u locu di l'amministratori İZBAN. Ùn facemu micca İZBAN un materiale puliticu ".

Risposta pusitiva à a chjama d'urgenza in cima

À a fine di a riunione di l'Assemblea Municipale Metropolitana di Izmir, a nutizia prevista hè ghjunta da Ankara. Rispondendu positivamente à a chjama di u presidente Kocaoğlu per un "summit urgente cù a participazione di tutti i partiti", u Ministeru di i Trasporti hà invitatu i partiti à a riunione dumani (marti 15 nuvembre).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*