Atatürk hè un capu chì hà stabilitu un tronu in u core di i ferroviari.

Atatürk hè un capu chì hà stabilitu un tronu in u cori di i ferroviari: u fundatore di a Republica di Turchia, u Gran Capu Mustafa Kemal Atatürk, hè statu cummemoratu cù una ceremonia in u 78 anniversariu di a so morte.

U Direttore Generale di TCDD hà assistitu à a ceremonia di commemorazione tenuta in a Sala di Conferenza TCDD. İsa Apaydın, Diputati General Managers è impiegati anu assistitu. A cerimonia principia à 9.05 ore 1 cù un minutu di silenziu è l'Innu Naziunale.

parlà à a ceremonia İsa Apaydın, hà dettu chì si sò riuniti per commemorate Gazi Mustafa Kemal Atatürk in u 78 anniversariu di a so partenza da noi, è chì l'anu cummemoratu cù misericòrdia è gratitùdine.

Notendu chì Atatürk ùn era micca solu un omu di statu chì cumandava l'armata in u fronte, luttatu per l'indipendenza è fundò a Republica, Apaydın hà dichjaratu chì Atatürk era un capu chì avia stabilitu un tronu in u core di i ferroviari, chì hà urdinatu à custruisce u paese. cù reti di ferru dopu à a Lotta Naziunale.

Apaydın cuntinuò e so parolle cusì;
Atatürk, chì hà cridutu chì l'indipendenza puderia esse ottenuta solu cù l'indipendenza ecunomica è l'indipendenza ecunomica cù a ferrovia, hà vistu a custruzzione di a ferrovia, chì hà iniziatu cù u mottu "Un inch more now", cum'è "una materia di unità naziunale, esistenza naziunale. , indipendenza naziunale". Cù questu ideale, durante l'anni da a fundazione di a Republica à a morte di Gazi, hè stata ottenuta a custruzzione di circa 3 mila km di ferrovie, soprattuttu in e nostre regioni sittintriunali è orientali, induve e cundizioni geografiche sò difficili.

"I nostri ferrovie sò in a so età d'oru"
Dichjarà chì a custruzzione di e ferrovie hà rallentatu cù a morte di l'amante di a ferrovia Atatürk, è chì hè stata fermata per mezu seculu dapoi l'anni 1950, Apaydın hà dichjaratu chì e ferrovie eranu in a so età d'oru in l'ultimi anni, cù u riaccettazione di e ferrovie cum'è pulitica statale dapoi u 2003 è a mubilizazione iniziata.

Apaydın hà dichjaratu chì e strade, chì ùn anu micca toccu per 100-150 anni, sò state rinnuvate, i veiculi rimorchiati è stati mudernizzati, i centri logistichi sò stati stabiliti, l'operazione di treni à alta velocità hè stata iniziata nantu à e nostre linee Ankara, Istanbul, Konya è Eskişehir, è u trasportu mudernu di passageru hè statu realizatu trà e cità cù setti DMU, ​​hà nutatu chì i prughjetti sò stati pruduciuti per u trasportu suburbanu in i standard di metro in Ankara.

Nutendu chì i travaglii di u prugettu, cum'è a custruzzione di ferrovie d'alta velocità, veloci è cunvinziunali, a creazione di centri logistichi, l'elettrificazione di e linee è l'approvvigionamentu di 80 set YHT cuntinueghjanu, Apaydın hà cunclusu e so parolle cusì;

"Finu à u 100, u 2023 anniversariu di a fundazione di a nostra Republica, vulemu avè a più grande parte in ghjunghje à u livellu di a civilizazione cuntempuranea in u nostru paese cumpiendu i prughjetti sopra citati. In ogni casu, s'ellu ghjunghjemu stu scopu, seremu ritenuti cum'è debitamente cumpletu i nostri duveri versu u nostru paese affidatu à noi è a nostra nazione chì aspetta u serviziu da noi. Cù sti pinsamenti, mi cummemurà una volta di più Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì hè mortu à l'eternità, cù misericordia è gratitùdine. Riposa in pace.

"A ceremonia di commemorazione hè finita cù a proiezione di u filmu "Railway Lover Atatürk" preparatu da u Cunsigliu di Stampa è Relazioni Pùbliche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*