U presidente Kocaoğlu hà spiegatu u prucessu prima di a greva İZBAN

U presidente Kocaoğlu hà spiegatu u prucessu prima di a greva İZBAN: Dicendu chì hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu di Amministrazione di İZBAN a notte prima di l'iniziu di a greva in İZBAN, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "U tassu di crescita era di circa 10 per centu. U Signore guvernatore hà suggeritu "Dà 2 punti più". Avemu dettu: "Lasciate esse 12". Tuttavia, aghju pensatu à mè stessu: "Se u TCDD accetta ancu, diciamu un tali numeru chì sta greva ùn succede dumani matina". Hè cusì chì aghju suggeritu un tassu di crescita di 15 per centu. Avemu accunsentutu cù u Ministeru. Sò sinceru; Quella notte sò andatu in casa cuntentu. "Demu 8 per centu d'inflazione più 7 per centu di migliurà, chì nisuna istituzione hà datu." Ma malgradu sta offerta, a greva hà iniziatu in a mattina.

U sindaco Kocaoğlu, chì hà ringraziatu i citadini per a pazienza dimustrata da i citadini per via di a greva İZBAN, hà dettu: "Tutti duvemu piglià cura di u primu è più grande prughjettu di Turchia, gestitu cumuna da TCDD è a Municipalità Metropolitana di İzmir, è realizatu da u guvernu lucale. è u guvernu cintrali. Spergu chì i nostri travagliadori tornanu à u travagliu u più prestu pussibule ", disse.

Aziz Kocaoglu, sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Rispose à e dumande di u ghjurnalistu Mehmet Karabel in u prugramma "Face to Face" in diretta in Ege TV. U presidente Kocaoğlu hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à parechje questioni, da a greva İZBAN à u Case Metropolitanu, da u prugramma İzmir di u presidente CHP Kemal Kılıçdaroğlu à e so relazioni cù u guvernu, da l'agenda elettorale anticipata à s'ellu serà un candidatu.

Avemu accunsentutu cù u Ministru.

Rispondendu à a quistione di Mehmet Karabel nantu à a greva İZBAN, u presidente Kocaoğlu hà dumandatu à l'impiegati di İZBAN, u sindicatu è tutti i residenti di İzmir à abbracciare u più grande prughjettu di u sistema ferroviariu di Turchia, chì u guvernu lucale è u guvernu anu implementatu inseme.

Trasferendu u prucessu prima di a greva İZBAN, u presidente Kocaoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti:
"Gestemu İZBAN inseme cù TCDD, u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. Ci sò 4 membri di u cunsigliu in a cumpagnia, 4 da Metropolitana è 8 da TCDD. U presidente di u cunsigliu cambia ogni annu. Quist'annu, u presidente di u cunsigliu di direzzione hè un amicu nostru in TCDD. Ùn avemu micca intervenutu in u prucessu di negoziazione cullettiva da u principiu. İZBAN A.Ş. U Cunsigliu di Amministrazione hà realizatu stu travagliu. Luni sera, u cunsigliu d'amministrazione si riunì una volta di più prima di a greva. In fattu, aghju assistitu à sta riunione inseme cù Selçuk Sert, chì hè statu numinatu cum'è u sottusegretariu diputatu. U tassu di aumentu datu era circa 10 per centu. U Signore guvernatore hà suggeritu "Dà 2 punti più". Avemu dettu: "Lasciate esse 12". Tuttavia, mentre andava à a riunione di İZBAN da a municipalità, aghju pensatu à mè stessu, "Se TCDD accetta ancu, diciamu un tale numeru chì sta greva ùn succederà dumani matina". Hè cusì chì aghju suggeritu un tassu di crescita di 15 per centu. Allora, Selçuk Bey hà dettu: "Questu seria assai bonu". Intantu, u sottusegretariu di u Ministeru di i Trasporti hà chjamatu. U Signore Ahmet Aslan era ancu cun ellu. Dicenu: "Semu d'accordu". Un amicu avvucatu hà decisu di scuntrà cù u sindicatu per scuntrà. Sò partutu è sò andatu in casa. Ma malgradu sta offerta, a greva hà cuminciatu à a matina ".

Ùn hè micca una materia di 1.5 per centu!

Sottulineendu chì u tassu di aumentu di i salarii di i funzionari è di i travagliadori hè à u massimu di 8 per centu, è chì a municipalità metropolitana di Izmir dà un aumentu massimu di 9.5 per centu in i cuntratti firmati da u statu, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Allora ùn hè micca una materia. di 1.5 per centu!" disse. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu vulsutu arrotondare questa attività cun 15 per centu. İZBAN hè una cumpagnia di nova creazione. Anu principiatu un novu travagliu. Accumincianu à un certu prezzu. À u tempu, i so tariffi venenu à un certu puntu. Dunque ci deve esse un prucessu per quessa. Sò sinceru; Quella notte sò andatu in casa cuntentu. Dicendu "Demu 8 per centu di inflazione più 7 per centu di migliuramentu"... L'amichi unionisti in İZBAN indicanu i salarii di u Metro Izmir cum'è un esempiu. Tuttavia, Izmir Metro hè operatu da 18 anni. Ùn hè micca pussibule di ghjunghje à i salarii di l'impiegati di Izmir Metro in un accordu cullettivu. Se u sindicatu è u cunsigliu di direzzione accunsenu è andonu à u Cunsigliu Supremu di Arbitrazione, a greva finisce. Ùn vulemu micca vittimizà i nostri travagliadori o u sindicatu, nè vulemu chì i nostri concittadini di İzmir soffrenu di difficultà di trasportu. Ma da una parte di a vita ci hè una greva. Ci sò avvenimenti cum'è questu. Quandu u prublema di a greva hè ghjunta à u primu pianu, avemu pigliatu e precauzioni necessarie inseme cù e nostre cumpagnie İZULAŞ, ESHOT, İzmir Metro è İZDENİZ trè ghjorni fà. Ùn avemu micca glitches ? hè accadutu. Ùn soffrenu micca i nostri citadini ? tiratu. Tuttavia, avemu purtatu u passageru purtatu da İZBAN. Questu hè un grande successu. Nimu hè in strada. Per allevà l'autobus, ripetu u mo cunsigliu da i nostri citadini di lascià un pocu prima in a matina. Tutti avemu bisognu di abbraccià u primu è u più grande prughjettu di Turchia, gestitu cumuna da TCDD è a Municipalità Metropolitana di Izmir, è realizatu da u guvernu lucale è u guvernu cintrali. Avemu ottenutu questu. Quandu accade un tali avvenimentu, i nostri amichi è i nostri concittadini chì travaglianu in l'unione, in İZBAN, duveranu tollerà noi è portà stu fardelu inseme. Vogliu ringrazià i nostri concittadini di Izmir per a so pacienza per via di a greva. Spergu chì pudemu truvà a pace u più prestu pussibule. I nostri cumpagni di travagliu tornanu ancu à u so travagliu ".

Aspittendu a fine di a greva

Quandu Karabel hè statu dumandatu quandu a greva finisce, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "Avemu datu ciò chì avemu avutu da dà. U sindicatu ùn hè micca d'accordu è hà fattu greva. Ùn possu micca decide questu solu. Aghju scuntrà cù u mo cumpagnu. Nisuna porta aperta se mi dumandate. Vi dicu chjaramente ciò chì demu. U sindicatu duveria accettà u 15 per centu, negozià altre tematiche, cuncludi u cuntrattu cullettivu è ùn cuntinueghja micca a greva. Questu serà in favore sia di l'unione, di i nostri culleghi è di i nostri citadini di Izmir ".

5 anni di litigazione

U sindaco Kocaoğlu, chì vulia chì u casu sia finitu u più prestu pussibule in u prugramma, in quale l'ultima situazione in u "Casu Metropolitanu", in u quali u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu hè statu pruvatu per 397 anni, era ancu in l'agenda. Cusì, hà compiu 27 anni. I ghjudici, i prosecutori è i membri di a polizia chì anu investigatu è guidatu u casu sò stati suspesi da l'appartenenza à l'urganizazione terrorista. U presidente di u tribunale, chì hè intrutu in a nostra ultima udienza, ferma; I dui ghjudici è i procurori restanti anu cambiatu ancu. Finisce u 2017 di ferraghju, ùn finisce micca. Hè a decisione di a corte. Spergu chì serà cumpletu ", disse. Mehmet Karabel "Chì farai se u casu ùn hè micca finitu? Avete da scrive Gang 5?" Rispondendu à a quistione, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "Faraghju ciò chì aghju fattu per 27 anni. Aspittaraghju. Scriveraghju Gang 2 quandu mi ritireraghju&rdq ​​uo; hà datu a risposta.

Aghju intesu a tristezza

Facendu una dichjarazione annantu à a nutizia in a stampa cù u titulu di "operazione FETO contr'à a municipalità metropolitana di Izmir" in u prugramma, u sindaco Kocaoğlu hà manifestatu a so tristezza è a so preoccupazione in nome di l'istituzione chì 26 persone utilizanu ByLock in a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà 15 persone. mila impiegati, sò stati signalati in una manera chì hà causatu una sensazione in i media naziunali. U sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Vogliu chì ogni bonu travagliu chì avemu fattu in a Municipalità Metropolitana di Izmir era u sicondu è u terzu puntu di l'agenda di e nutizie principali in tutti i canali naziunali, s'ellu ci era sempre sottotitoli".

Spieghendu chì anu ricevutu una lista di 9 persone da l'Uffiziu di u Governatore di Izmir u 24 di settembre, trà l'impiegati di a Municipalità Metropolitana di Izmir è e so cumpagnie affiliate, chì anu truvatu chì utilizanu ByLock, u prugramma di cumunicazione criptata di l'urganizazione, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu. , "In quantu à questi nomi cù codificazione rossu, aranciu è turchinu nantu à elli Avemu immediatamente numinatu i Cunsiglii di Inspeczione. Trè di sti nomi sò scritti una volta è più. 3 ritirati è 5 dimissioni. In u risultatu di l'entrevista verbale chì avemu avutu cù u Dipartimentu di Pulizzia, u numeru di persunale chì avemu suspesu era 1 ".

Avemu radduppiatu u nostru investimentu

Ricordendu e parolle di u sindaco Kocaoğlu, "Aghju Binali Bey in u mo core" in i ghjorni chì u primu ministeru di Binali Yıldırım hè ghjuntu in primura, Karabel hà dettu: "Dopu chì Binali Yıldırım hè diventatu u primu ministru, e relazioni di a municipalità metropolitana di İzmir cù Ankara si sò accelerate. . L'EIA di u Golfu, chì aspetta dapoi anni, hè stata appruvata. A vostra pusizione hè cambiata o sta dichjarazione chì avete dettu annantu à Binali Yıldırım hè stata efficace? ella dumandò. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà rispostu à sta dumanda cusì:

"Ùn l'averia micca dettu s'ellu ùn mi sentia micca cusì. L'AKP elege u so Primu Ministru. Un servitore di Diu da AKP ùn pò micca o ùn pò dì: "Vogliu Binali Bey". Avemu travagliatu cù Binali Bey per 12 anni. Cunnoscu è capisce assai bè u nostru Primu Ministru. Sò assai bè chì ellu capisce è cunnosce ancu mè. Izmir avia accumulatu prublemi. Aghju parlatu cun ellu parechje volte. Cum'è un'istituzione publica, avemu avutu richieste di rutina cum'è passà i piani di a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'investimenti in metro per u Tesoru, l'Alta Autorità di Pianificazione, è l'allocazioni. Grazie à Binali Bey, hà datu struzzioni. "Acceleremu u travagliu di u presidente", disse. Dopu à sta struzzione, tutti i ministri è i burocrati pruvate à valutà è risolve e nostre richieste quandu andemu. A mo preoccupazione hè di sviluppà a cità, di creà una bella cità per prutezzione di l'ambiente, di lascià una voce piacevule daretu à mè.Fighjate, avemu investitu 2004 miliardi 2009 milioni di lire in u periodu 1-950. In u periodu 2009-2014, sta figura hà aumentatu à 4.5 miliardi di lire. In u nostru terzu mandatu, avemu investitu 4 miliardi 935 milioni di lire finu à avà. In altre parolle, truveremu 8 miliardi di lire à a fine di u periodu. In altre parolle, avemu aumentatu assai a nostra capacità d'investimentu. Mentre l'agricultura hà cresciutu da 2.1 per centu in Turchia, hè cresciutu da 5.5 per centu in Izmir ".

Aghju travagliatu cum'è un candidatu

U presidente Kocaoğlu, "Ci sarà una elezzione anticipata?", "Serete un candidatu à e prossime elezzione?" Hà rispostu e so dumande sinceramente. Dichjarà chì ùn pensa micca chì i partiti cù a maiurità in u parlamentu portanu u paese à a rielezzione dui anni dopu, u sindaco di a municipalità metropolitana hà dichjaratu chì ùn importa micca s'ellu hè candidatu o micca, è chì ellu cuntinueghja à travaglià cum'è s'ellu ci hè una elezzione dumane, è hà dettu: "U fattu chì ùn aghju micca messu a mo candidatura ùn rende micca difficiule per u Partitu Populare Republicanu di vince l'alizzioni. Ci sò 4 milioni di persone in İzmir. Ùn ci sò micca minerali cumulativi. Sempre ch'ellu hà un amicu affidabile, chì a ghjente di Izmir pò dì "Aghju avutu abbastanza". I nostri concittadini di Izmir m'hà datu stu compitu per 3 termini. Avemu implementatu assai prughjetti in a cità è ghjuntu à un certu putenziale. Vogliu cumpensà rapidamente i nostri difetti. Vogliu travaglià cum'è se seraghju un candidatu è decide cù a pace interna sei mesi prima di l'elezzioni. Avè servitu in questa cità cum'è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè un duvere per u quale saraghju sempre grata è onoratu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*