Un accordu hè statu ghjuntu per u Corridor Ferroviario è Logisticu trà Turchia è Bielorussia

Un accordu hè statu ghjuntu per u corridore ferroviariu è logisticu trà Turchia è Bielorussia: Un accordu gigante trà Turchia è Bielorussia Un pianu d'azzione, un memorandum d'intesa è un accordu chì copre l'ecunumia è assai altri spazii sò stati firmati trà Turchia è Bielorussia, induve u presidente Recep Tayyip. Erdoğan era in visita ufficiale.

A causa di l'accordu di l'Unione Doganale trà Bielorussia è Russia, questu accordu cù Bielorussia serà un novu mudellu di trasportu alternativu chì permetterà u trasportu puntuale di merchenzie d'esportazione turche senza esse affettati da i prublemi derivanti da i documenti di passaghju è l'aumentu di i trasporti di i nostri esportatori. in l'attività cummerciale trà Turchia è Russia, chì aumenteranu in u novu periodu. . L'accordu farà ancu una grande cuntribuzione à u settore di u trasportu internaziunale.

Çağ Lojistik A.Ş., una di e principali imprese in l'industria logistica turca. In u prughjettu sviluppatu trà Belintertrans è a Cumpagnia di i Ferroviari Bielorussi, una grande cuntribuzione à l'ecunumia turca serà fatta cù a reta di trasportu ferroviariu è intermodale per esse creatu trà i dui paesi. Alternativa à l'autostrada; U prughjettu, chì hà da scopu di stabilisce una linea di trasportu più ecologica è ecunomica, furnisce un sustegnu significativu à l'esportatori di u nostru paese cù i so prezzi competitivi.

Cù a nova linea di trasportu è u corridor logisticu per esse stabilitu; Bielorussia serà una nova strada alternativa per e nostre esportazioni, in particulare in Russia è Kazakistan. À u listessu tempu, u cummerciu in l'Asia Centrale, l'Iran è u Mediu Oriente serà trasportatu attraversu u novu corridor logisticu in Turchia. Sicondu l'accordu firmatu; Turchia è Bielorussia seranu i centri di logistica in a regione, l'attività di trasportu seranu gestite, è e merchenzie d'esportazione saranu consegnate à i paesi CIS di a Commonwealth di Stati Indipendenti, Bielorussia (Bielorussia), u Mediu Oriente è l'Asia Centrale, in particulare in Russia è Kazakistan. .

Cù questu accordu, chì basamente hà u scopu di furnisce un serviziu di trasportu più ecunomicu è cumpetitivu, ma da l'altra banda, un serviziu di prezzu assai più regulare è fissu, l'attività di trasportu porta à porta cuntinueghja cù cuntenituri è carri, è un 15- U 20% di risparmiu in i costi di logistica è di trasportu serà ottenutu. A causa di l'accordu di l'unione doganale trà Bielorussia è Russia, questu accordu cù Bielorussia serà un novu mudellu di trasportu alternativu chì permetterà di trasportà e merchenzie d'esportazione turche à u so destinazione à u tempu, senza esse affettatu da i prublemi derivanti da i ducumenti di passaghju. aumenti di trasportu di i nostri esportatori in l'attività cummerciale trà Turchia è Russia, chì aumenteranu in u novu periodu. L'accordu farà ancu una grande cuntribuzione à u settore di u trasportu internaziunale.

Stu travagliu, chì hè destinatu à fà una grande cuntribuzione ecunomica à u paese è à l'ecunumia di a regione, permetterà ancu una cunnessione cù u prugettu New Silk Road, chì hè un passu impurtante in u cummerciu mundiale è in quale Turchia hè inclusa. U prughjettu, chì darà u putere cumpetitivu à l'imprese esportatori turchi, portarà à novi passi cummerciale in Asia.

Stu accordu, chì Çağ Lojistik A.Ş., una di e cumpagnie principali in l'industria di logistica è trasportu, hà travagliatu dapoi un bellu pezzu, si distingue cum'è una di e mosse cummerciale più efficaci realizate in l'ultimi anni.

U novu corridor marittimu, chì sustene a Turchia per aduprà a so pusizioni strategica più attivamente, si estenderà ancu à l'Iran. Passà tuttu u trafficu di merci à traversu u nostru paese rinfurzà a manu di a Turchia sia cummerciale sia diplomaticamente.

Çağ Lojistik A.Ş., chì hà lasciatu a so marca in l'industria logistica dapoi u 1950. Si distingue cum'è unu di i più grandi azionisti in l'accordu firmatu. Çağ Lojistik A.Ş. hà ottenutu un grande successu in e so attività in particulare in i paesi CIS di a Commonwealth of States Indipendenti, Russia, Pulonia, Romania è Bielorussia. Hà purtatu ancu à a creazione di un novu ponte cummerciale trà i dui paesi.

Mentre u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u presidente bielorussu Lukashenko firmavanu a "Dichjarazione cumuna di u presidente di a Republica di Turchia è di u presidente di a Republica di Bielorussia", l'accordu di u sistema di incentivazione cummerciale mutuale hè statu firmatu da u ministru di e dogane Bülent Tüfenkci è u presidente di u guvernu. Cumitatu Doganale Statale di a Republica di Bielorussia Yuriy Senko.

Çağ Logistics Inc. L'accordu logisticu firmatu trà Belintertrans è a Cumpagnia di Ferroviari statali di Bielorussia hè statu firmatu da u Signore Yılmaz Soycan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Soycan Group, è Pushkarev Aleksei da Belintertrans.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*