Voldemort è Dumbledoredan si duellanu nantu à un trenu di banlieru

Duel di Voldemort è Dumbledoredan nantu à u trenu suburbanu: Quelli chì vanu à travaglià a matina in un trenu suburbanu in Mosca, a capitale di Russia, si trovanu in un ambiente induve "a magia vola" quandu i caratteri di i libri di Harry Potter entranu in vittura. .

In un trenu di trasportu in Mosca, à u cuntrariu di l'Hogwarts Express chì porta i studienti à a scola di Hogwarts da i libri è i filmi di Harry Potter, qualchissia hè stata vista chì prova di vende una fragranza di stanza chì hà dettu chì era adattata per a "stanza di i sicreti".

U cattivu principalu di a serie, Lord Voldemort, entra in u carru mentre sta persona, disfrazata da u magu Dumbledore, unu di i caratteri di Harry Potter, prova di vende i so altri prudutti, chì dice chì sò "appruvati da u ministeru di a magia. "

Mentre Voldemort suna a so chitarra è dicendu chì ellu ripiglià Potter, si sente una vechja in a vittura chì si lamenta ch'ella "ùn capisce nunda". Più tardi, Voldemort, chì dice chì u trenu hè u so duminiu, si lascia à Dumbledore, ma perde a battaglia contr'à u so avversariu, "u solu mago ch'ellu teme".

Per d 'altra banda, Dumbledor è Voldemort puderianu esse in difficultà s'elli eranu macchiati da a polizia. Hè illegale di vende in u trasportu publicu in Russia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*