35% di a custruzzione di Samsun Logistics Village hè stata finita

U 35 per centu di a custruzzione di u Samsun Logistics Village hè statu finitu: u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "Samsun, chì accoglie prughjetti di trasportu internaziunale, serà u Centru Logisticu di Turchia. "Cù u paese di logistica, a pruprietà di i nostri pruduttori ùn sarà più sprecata in u campu, è uttene u so duvutu per u so travagliu duru", disse.
Sottu a dirigenza di Samsun Governorship è Metropolitan Municipality, cù a cooperazione è u supportu di Tekkeköy Municipality, Camera di Cummerciu è Industria, Commodity Exchange, Central Organized Industrial Zone è Central Black Sea Development Agency, 680 percent of the Logistics Village construction, chì hè attualmente. in custruzzione nantu à un terrenu di circa 35 decares in u distrittu di Aşağıçinik di u distrittu di Tekkeköy, hè finitu.
I paesi logistichi, induve i servizii di almacenamentu è trasportu seranu furniti inseme cù opportunità di trasportu cumminati cù accessu stradale, marittimu, ferroviariu è aereu, sò ancu di grande impurtanza in u scopu di l'obiettivi di Turchia 2023.
"A storia ecunomica di Samsung hè cambiata"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, chì hà esaminatu l'opere in l'area di custruzzione di u Logistics Village, chì hè unu di i prughjetti chì cambierà a storia ecunomica di Samsun, hà dichjaratu chì u Logistics Village, chì hè un prughjettu di 40 milioni di euro, hè un investimentu di tipu 'portu seccu' è disse: "Hè una coincidenza chì u prugettu hè statu custruitu in Tekkeköy. no. L'autostrada Samsun-Ordu hè a strada principale di cunnessione in a direzione est-ovest è hè ancu a strada principale chì unisce Samsun à Ankara. A linea ferroviaria Samsun-Çarşamba passa accantu à u Centru Logisticu. Per quessa, stu prughjettu hè assai impurtante per l'ecunumia di a cità è l'ecunumia di a regione è di u paese. Purtarà grandi vantaghji soprattuttu per a nostra pruduzzione. "U pruduttu pruduciutu da i nostri agricultori ùn serà più persu in u campu, ma riceveranu a ricumpensa di u so travagliu duru", disse.
"Logistics Village hè una grande opportunità"
Dichjarà chì u 40 per centu di a custruzzione di u prughjettu di 35 milioni d'euro hè stata finita è serà cumpletamente cumpleta in 2017, u sindaco Yılmaz hà dettu: "Logistics Village farà di Samsun a porta d'importazione-esportazione aperta à u Mediu Oriente, l'Asia Centrale è i paesi caucasici. Samsun face avà u megliu usu di i so vantaghji regiunale nantu à a strada di u sviluppu tutale. "Logistics Village hè ancu una grande opportunità", disse.
Serà una fonte di ingressu per 5 mila persone
Sottulineendu chì u modu per ghjunghje l'ubbiettivi di u 2023 hè attraversu a Turchia cù una forte infrastruttura logistica, u sindaco Yılmaz hà dichjaratu chì u prughjettu farà ancu una grande cuntribuzione à l'impieghi. U sindaco Yılmaz hà dettu: "Logistics Village, chì hè una grande opportunità per u sviluppu di Samsun, fermarà a migrazione in altre cità per via di u disoccupazione. "Stu locu serà ancu una fonte d'impieghi per 5 mila di i nostri citadini", disse.
U sindaco Yılmaz hè statu accumpagnatu da u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Coşkun Öncel, u Subsegretariu Generale Mustafa Yurt, u Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK Nihat Soğuk è i funzionari di u prugettu durante a so ispezione di u cantiere di u Logistics Village.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*