I cummercianti di trasportu publicu si uniscenu sottu à un tettu in Antalya

I cummercianti di trasportu publicu in Antalya si uniscenu sottu à un tettu: Cummercianti di trasportu publicu, Esnaf Transportation A.Ş. hà fattu un passu impurtante per unisce sottu à un tettu. A Municipalità Metropolitana di Antalya hà datu un sustegnu tutale à sta piacevule iniziativa per u benefiziu di i cummercianti. Un picculu numeru di cummercianti di trasportu, chì esitavanu à trasfurmà 2 minibuses in 1 bus, anu datu tempu supplementu finu à l'11 di nuvembre.
Sottu a dirigenza di Adlıhan Dere, presidente di a Càmera di Artighjani è Artighjani, a Municipalità Metropolitana, Esnaf Transportation A.Ş. Hà datu un sustegnu tutale à i cummercianti di trasportu chì fundavanu a so cumpagnia. I funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dichjaratu chì l'incorporazione per u benefiziu di i cummercianti hè un travagliu piacevule è di speranza è hà dumandatu à i cummercianti di u trasportu publicu per diventà un cumpagnu di sta cumpagnia chì li appartene solu. Nutendu chì i cummercianti riuniti sottu u tettu di una cumpagnia seranu assai più còmode economicamente, i funzionari anu dettu: "Secunnu e decisioni di UKOME, hè statu stabilitu un ingrossu cumunu è tutti i rivenuti sò sempre spartuti ugualmente. Cusì, a inuguaglianza trà i cummercianti hè stata eliminata è i rivenuti aumentanu. In più di l'aumentu di l'ingudu di i nostri cummercianti, unu di i prublemi più impurtanti hè a diminuzione di e so spese. Sì tutti i nostri cummercianti si riuniscenu sottu à u tettu di sta cumpagnia, e spese anu ancu diminuite significativamente. Grandi sconti ponu esse ottenuti in l'acquistu di veiculi, è parechji elementi di spesa cum'è creditu, assicuranza, pneumatici, pezzi di ricambio è mantenimentu seranu assai più prezzu. Questu farà una grande cuntribuzione à u bilanciu di i nostri cummercianti ", disse.
ULTIMA CHANCE PER TRASFORMAZIONI
Per d 'altra banda, un picculu numeru di cummercianti di trasportu publicu chì esitavanu à trasfurmà 2 minibus in 1 autobus sò stati datu un tempu supplementu finu à l'11 di nuvembre. In precedenza, era annunziatu chì i midibuses sò una cosa di u passatu per via di e decisioni di UKOME, è chì u trasportu publicu in Antalya serà fattu interamente cù un pianu bassu, adattatu per i disabili, autobus climatizzati. Per questu, i cummercianti chì anu sempre i veiculi di 7 metri sò stati datu un periudu di tempu finu à u 2 d'ottobre di u 1, per fà a so scelta di unisce à u sistema cù autobus di 12 metri cunvertisce 14 à 15, o per rinvià à a vechja licenza M. diritti di targa è travagliu nantu à e linee extraurbani cù minibus di 2016 posti. I cummercianti, chì anu avutu una breve pausa per qualchì malintesi è a contaminazione di l'infurmazioni, anu dettu "sì" à a trasfurmazioni quandu i fatti sò stati capiti, è più di 400 cummercianti petizioni per unisce à u sistema di trasfurmazioni 2 à 1. A Municipalità Metropolitana hà allargatu u periodu di candidatura finu à l'11 di nuvembre di u 2016, dendu un termini finali per u picculu numeru di cummercianti chì anu sempre esitatu. Hè statu enfatizatu chì l'applicazione ùn serà micca accettata dopu à sta data.
CHI ÙN APPLICA, SERA CONSIDERATU
I cummercianti chì accettanu a trasfurmazioni puderanu participà à u sistema di a cità, è diventeranu un cumpagnu in a cumpagnia di novu stabilitu è ​​prufittà di tutte e so opportunità. I cummercianti di Minibus, chì anu dichjaratu ch'elli ùn vulianu micca participà à a trasfurmazioni cù una petizione finu à a listessa data, tornanu à a vechja patente M è travaglià nantu à e linee internaziunali. Sicondu e so preferenze, l'autobus di 11 metri o u minibus di 2016 posti, i cummercianti cumprà i so veiculi novi finu à u 2 dicembre 1 è uniscenu i so sistemi. Dopu à sta data, i veiculi di u gruppu di piastra ATT di 12 metri di l'UE ùn saranu micca capaci di operare in linee urbane è extraurbane.
TRANSPORTU MODERNU
Quandu l'appiecazione detta hè messa in pratica, a diffarenza in i veiculi è l'ingiustizia di u redditu sparirà, è l'inquietudine è a disuguaglianza trà i cummercianti diventeranu una cosa di u passatu. U trasportu in a cità serà fattu interamente da autobus grandi è uniformi di 12 metri. Puderete viaghjà cunfortu in autobus di pianu bassu, adattati per disabili è climatizzati. Ùn ci sarà micca aspittà à e tappe, ci saranu viaghji à tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*