Prughjettu di funivia à i Monti Kaçkar

L'enigma di a stazione di sci per i kackars
L'enigma di a stazione di sci per i kackars

U guvernatore di Rize, Erdoğan Bektaş, hà dettu chì anu finitu u prughjettu di a più grande facilità di funivia di Turchia in u Parcu Naziunale di i Monti Kaçkar per rende l'attività turistica più attiva in a regione. In a so dichjarazione à i ghjurnalisti, Bektaş hà dichjaratu chì i Monti Kaçkar sò una catena montuosa trà 3 è 4 mila altitudini, aghjunghjendu un grande valore à a Regione Orientale di u Mari Neru.

Enfatizendu chì include e catene di muntagna Trabzon, Rize è Artvin, Bektaş hà dichjaratu chì e catene di muntagna Kaçkar sò trà e so priorità in u muvimentu di sviluppu.

Bektaş hà dettu chì anu acceleratu u so travagliu perchè i Monti Kaçkar cuntenenu un enorme putenziale turisticu, è hà dettu: "Avemu cuncepitu a più grande stazione di sci di Turchia in a regione Kavrun per attivà u putenziale turisticu in a regione. Avemu prughjettatu di esce à l'offerta cù u mudellu di build-operate-trasferimentu in un futuru vicinu. Promesse fatte à noi è tuttu va bè. Unu di i cimi in u prughjettu di u funiculu serà a regione di i laghi. Arriveremu à e quattru cime cù quattru stazioni. Pensemu chì u prughjettu, chì pensemu cum'è una stazione di sci, farà attivu u turisimu di sta regione per 12 mesi. disse.

Difendendu chì l'aeroportu hè unu di i cuncetti chjave per u sviluppu di u turismu, Bektaş hà dettu: "Cù l'offerta di l'aeroportu Rize-Artvin, u travagliu hà iniziatu. A distanza trà l'aeroportu per esse custruitu è ​​a substazione di funivia per esse custruitu in Ayder Plateau hè di 45 chilometri. Circa 600 mila turisti venenu à l'area induve a stazione di ski serà custruitu. Onestamente, ancu s'è a cifra di 600 mila per u turisimu ùn hè micca una cifra chì si meritanu sti terri, ùn hè micca un cattivu numeru. L'impurtante hè cumu si riflette sta figura quì, invece di u numeru entrante? A qualità è a qualità di u serviziu furnitu hè più impurtante chè i numeri. A ghjente chì vene deve lascià un benefiziu à a ghjente di a regione. Hè u ski, a funivia, l'aeroportu, tuttu in unu. Duvete avè un background turisticu è una cultura. Duvete vende è vende u turismu. disse.

Enfatizendu chì a regione hà bisognu di un sviluppu naturali, Bektaş hà dettu: "Con quale seremu in competizione, Davos è l'Alpi? Quanti anni operanu l'Alpi è Davos ? Compararemu a so infrastruttura è a nostra infrastruttura. Passeremu per e strade chì anu attraversatu è spergu chì ghjunghjeremu questi risultati ". usatu e frasi.

Opere di Strada Verde

Dichjarà chì tutti i so sforzi sò per permette à e persone di ghjunghje à e bellezze naturali, Bektaş hà dettu: "Hè un prughjettu fattu in questu cuntestu nantu à a strada verde. Hè un grande prughjettu chì hà da scopu di cunnetta l'altipiani, partendu da Samsun è cuntinuendu à traversu e muntagne righjunghjendu 2500-2800 metri sin'à Artvin. U prughjettu si firmò in Kavrun è Samistal plateau. Avemu principiatu è cuntinuemu. Ùn avemu micca troppu difetti cum'è una cunnessione. Avemu sempre assai travagliu da fà per elevà i standard. Cumpiteremu a cunnessione a prossima primavera è a trasmettemu à Arhavi Artvin ". disse.

Mencionendu chì u prughjettu di a Strada Verde hè un prughjettu chì cuntribuisce significativamente à a regione, Bektaş hà cuntinuatu cusì:

"Avemu veramente travagliendu per risponde à i bisogni di l'infrastruttura in tuttu è per unisce e pussibilità di a muntagna cù a nostra ghjente. Cerchemu di scuntrà cù i turisti chì venenu da noi è fora. Kaçkars solu sò abbastanza per u muvimentu di sviluppu di u Mari Neru orientale, u muvimentu di sviluppu è l'attività. Hà abbastanza putenziale in sè stessu. Quattru stagioni, 12 mesi hè una opportunità veramente bella, un bonu putenziale. Hè una opportunità è una benedizzione data à u nostru paese. Spergu chì a valuteremu è a mette à u serviziu di u nostru populu ".