U travagliu di a linea di tram T2 in Bursa hè statu devastatu

U travagliu di a linea di tram T2 in Bursa hè statu devastatu: u travagliu di a linea di tramvia in a strada di Yalova in Bursa hà vittimatu i citadini chì travaglianu in a regione. L'impiegati chì anu da aduprà a strada principale quandu a strada pedonale hè annullata sò in grande periculu trà i veiculi. L'impiegati femine anu ancu minuti di incubi dopu à u travagliu per via di abusers di sustanzi. I citadini, descrivendu a prova ch'elli sò passati, chjamanu à l'autorità è dissenu: "Mentre vo travagliate cum'è cumuna, fate assai difficultà à e persone chì anu sceltu sta cumuna".

U travagliu di a linea di tram T2, chì hè in custruzzione nantu à a strada Yalova, u novu nome di a strada di Istanbul, cuntinueghja à aggravà u populu di Bursa. I pedoni soffrenu quant'è i cunduttori.

Spieghendu i periculi chì anu affruntatu ogni ghjornu, i citadini anu dumandatu à a Municipalità Metropolitana di Bursa di fà un passu per risolve i prublemi chì anu sperimentatu u più prestu pussibule.

ECCI QUELLU L'UTILIZZATORI DI ISTANBUL STREET AVANTU!

Un citatinu chì usa Istanbul Street hà scrittu annantu à e so sperienze cusì:

"Travagliemu in i magazzini in Yeni Yalova Yolu Street, sottu u nome Yeni İstanbul Street.

Avemu campatu gravi lagnanze per via di a custruzzione di i vermi di seta.

U nostru passaghju pedonale attraversu a Direzzione Regiunale Forestale hè statu annullatu.

L'impiegati chì venenu da i lati Ovest è Est di a cità scendenu à i lampi davanti à Özdilek, attraversanu a strada in a direzzione di a Piazza di a Cità, è camminanu in a direzzione di Yalova.

Siccomu ùn ci hè micca una strada pedonale durante sta caminata, avemu da marchjà nantu à a strada principale. I veiculi sughjenu i so clacson è guidanu versu noi.

O duvemu scendere à i lampi davanti à Buttim è marchjà à u nostru locu di travagliu saltendu di novu nantu à e barriere da a strada principale.

Ùn hè veramente micca faciule saltà sopra e barriere cum'è donne. Se vulete, pudemu avè sta sperienza inseme un ghjornu.

Arrivemu à u nostru locu di travagliu cù difficultà a matina, ma lasciemu u travagliu à 19.00 à a sera. A via di ritornu hè periculosa per noi.

Ùn ci hè micca una sola luce nantu à a strada. Troppu persone chì usanu droghe bluccanu u nostru modu.

L'amichi femine ùn ponu micca marchjà versu i lampi Özdilek senza qualchissia cun elli.

Travagliendu cum'è cumuna, site assai difficultà à e persone chì anu sceltu sta cumuna.

Avemu da vene à u travagliu ogni ghjornu, ma ùn avemu micca da passà per questu fastidiu.

È mi vergogna di suscitarà un tali prublema in 2016.

Se cunsideremu u tempu di scadenza di u vermu di seta è pensemu chì simu davanti à l'invernu, pensemu chì duvete truvà una suluzione per questu cum'è cumuna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*