Benedizione di u Trenu Seb-i Arusta High Speed

Abbondanza di Treni d'Alta Velocità in Şeb-i Arus: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dichjaratu chì i servizii di Treni d'Alta Velocità supplementari seranu aghjuntu u 10-11 è u 17 dicembre per e cerimonii di Şeb-i Arus tenute à commemorate Mevlana.

U Ministru Arslan hà dettu chì, per via di u prugramma Şeb-i Arus in Konya, realizzeremu servizii di Treni à Alta Velocità supplementari da TCDD Taşımacılık AŞ per permette à i nostri citadini di viaghjà più cunfortu è sopratuttu per assicurà u so tardu ritornu à Ankara u 17 di dicembre, quandu u prugramma ufficiale serà tenutu.

Dichjarà chì ci sò 7 voli YHT ogni ghjornu, 7 partenze è 14 arrivi, trà Ankara è Konya, Arslan hà dettu chì ci saranu dui voli supplementari à 10 è 11 u 08.20 è 18.15 dicembre, è trè à 17, 08.30 è mezzanotte u 18.15 dicembre. , quandu a cirimonia ufficiale serà tenuta. Hà nutatu chì i voli supplementari seranu urganizati.

Arslan hà dichjaratu chì i citadini anu mostratu un grande interessu in YHT è hà dettu chì da a so apertura, 8,8 milioni di passageri sò stati trasportati trà Ankara è Konya, 13,5 milioni trà Ankara è Eskişehir, 4,9 milioni trà Ankara è Istanbul, è 1,3 milioni trà Konya è Istanbul. .

U trasportu indica chì un totale di 7 servizii YHT sò urganizati per ghjornu, cumprese 7 partenze è 5 arrivi trà Ankara è Konya, 5 partenze è 6 arrivi trà Ankara è Eskişehir, 6 partenze è 2 arrivi trà Ankara è Istanbul, è 2 partenze è 40 arrivi trà Istanbul è Konya. Ahmet Arslan, Ministru di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione, hà dichjaratu chì una media di 17 mila passageri sò trasportati per ghjornu in questi voli.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*