Puderanu esse accettate e richieste di i travagliadori İZBAN, chì i nostri lamenti finiscinu.

Lasciate accettate e richieste di i travagliadori İZBAN, chì finiscinu i nostri lamenti: E persone di İzmir, chì anu parlatu di a greva İZBAN, chì hà lasciatu u so quartu ghjornu, hà dumandatu à a direzzione di İZBAN per accettà e richieste di i travagliadori è finisce a vittimizazione.

Ancu s'è a Municipalità Metropolitana di Izmir hà aumentatu i servizii di autobus è di traghetti per neutralizà a greva, e linee supplementari ùn anu pussutu sopportà u pesu di Izmir. U fattu chì l'amministrazione di İZBAN ùn hà micca accettatu e dumande di i travagliadori hà fattu soffrenu u populu di Izmir. Per andà à u travagliu è à a scola, a ghjente di Izmir avia da lascià prima è viaghjà in autobus è battelli più affollati.

HAN DRITTA DI GREVA

Avemu parlatu cù a ghjente di Izmir chì aspettava à e tappe di a greva İZBAN in corso. Berna Balcı hà dichjaratu ch'ella hà trovu a greva di l'impiegati İZBAN ghjustificata è hà dettu: "Avemu soffrenu in qualchì modu, ma simu i so sustenitori finu à a fine. Lasciate chì l'impiegati di İZBAN facenu tuttu ciò chì ci vole, lasciateli allargà più s'ellu volenu è uttene i so diritti. Semu sempre da u latu di u travagliadore, u travagliadore. Trovu a so greva ghjustificata. Aghju ancu avè un tempu duru, ma avaraghju sta difficultà finu à a fine, ùn hè micca un prublema per tuttu ", disse. Dichjarà chì i travagliadori, chì ùn anu pussutu ghjunghje à un accordu trà a gestione İZBAN è u sindicatu, anu fattu greva, Balcı hà dettu: "Lasciate chì a municipalità è a gestione İZBAN dà voce à i travagliadori. Chì i travagliadori mettenu fine à sta situazione dendu i so diritti. Perchè a ghjente hè veramente in lotta. Un cumprumissu deve esse ghjuntu u più prestu pussibule ", disse.

"A ghjente hè in un statu disgraziatu"

Zeki Şahin, chì hà dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir duveria dà e dumande di l'impiegati İZBAN, hà dettu: "A ghjente hè in un statu disgraziatu. Ci hè parechje persone in a stazione. Hè difficiule per u publicu. Sò andati in greva per i so salarii. A cumuna dava u 15 per centu, vulianu un pocu di più, ma ci era pocu di più, cusì a ghjente hè diventata cusì. Lasciali dà ciò chì volenu o truvà una suluzione. Se a municipalità hà da furnisce un trasportu còmode per e persone, cumpiendu i so desideri. S'ellu ci hè un cunflittu, serà risoltu, questu hè u travagliu di a municipalità. Perchè l'avemu sceltu?" disse.

"Sò chì l'impiegati anu ragiò", hà dettu Hamza Gul, aghjustendu chì a municipalità deve piglià misure di precauzione per sta lagnanza. Gül hà dettu: "A municipalità duveria piglià una precauzione sapendu quanti cunduttori feranu greva, è à quali arterie principali e linee İZBAN portanu i passageri. Quì, da una banda, l'impiegati chì volenu a ricumpensa di u so travagliu sò vittimi, da l'altra banda, noi i citadini simu vittimi. Vecu l'impotenza di l'amministrazione di a cità in questu sensu. Una strada cumuna pò esse truvata ", disse. Dichjarà chì hè ghjuntu à u centru da Foça cambiendu 5 veiculi, Ünal Bağdat hà dettu: "Semu miserabili quandu andemu è andemu. Va bè, sò d'accordu, ùn dicu nunda di u travagliadore in greva per i so diritti. Chì u travagliadore piglia u so dirittu, ma u patronu deve piglià a precauzione ", disse.

"Lasciate chì i travagliadori cunnoscenu i so diritti"

Yavuz Atan: I travagliadori İZBAN si battenu per i so diritti. Sò ch'elli anu fattu greva per aumentà i salarii è migliurà alcune cundizioni di travagliu. Chì a Municipalità Metropolitana è a gestione İZBAN ricunnosce i diritti di i travagliadori è tutti rilassate.

Mehmet Masakoğlu: I titulari di diritti cercanu i so diritti. Ci pò esse una greva, ma ùn aghju micca accettatu l'annullamentu di e linee İZBAN cumpletamente. Duverebbe esse l'anellu, ma i travagliadori anu ancu rivendicà i so diritti.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*