Baçkan Çelik hà dumandatu à a ghjente di Kayseri nantu à i novi tramvii

Baçkan Çelik hà dumandatu à u Populu di Kayseri nantu à i Novi Trams: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, Mustafa Çelik, dopu avè esaminatu l'investimenti è i servizii in Talas, hà pigliatu u tram è viaghja cù i citadini per un pezzu. U sindaco Çelik era accumpagnatu da u sindaco di Talas Mustafa Palancıoğlu.

U sindaco Çelik hà accoltu i passageri à a fermata di u tram è hà dumandatu à i citadini e so opinioni nantu à i novi veiculi di tram. Ancu cù i studienti sohbet I passageri chì anu vistu u sindaco Çelik è Palancıoğlu in u tram sò stati stupiti.

Dichjarà chì continuanu à espansione a flotta di tram in Kayseri cù novi veiculi, u sindaco Çelik hà dettu, in quantu à l'opere, Bozankaya Avemu urdinatu 30 veiculi novi da a cumpagnia è avemu ricevutu veiculi 14 finu à a data. I veiculi restanti 16 seranu consegnati in a prima mità di u 2017. I veiculi moderni di u sistema ferroviariu fatti cù un disignu domesticu XNUMX% sò pruduciuti da Ulatma A.Ş. Hè prima sottumessu à e teste di sicurezza è di prestazione è poi purtatu in serviziu. Ellu disse chì cù l'intruduzioni di novi veiculi di u sistema ferroviariu, u numeru di viaghji serà aumentatu è cusì u trasportu còmode è cunvene continuerà più veloce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*