Büyükerşen hà parlatu in Trabzon, è ci anu dettu chì u sistema ferroviariu ùn hè micca fattibile.

Büyükerşen hà dettu chì u sistema ferroviariu ùn hè micca fattibile: u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen, hà parlatu in Trabzon, è ci anu dettu chì u sistema ferroviariu ùn hè micca fattibile.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen, hà parlatu in a cunferenza nantu à l'amministrazioni lucali è i prublemi di u sistema in Trabzon. In riferimentu à u sistema di ferrovia leggera prevista per esse custruitu in Trabzon, Büyükerşen hà dettu: "U tramway per noi ùn hè micca fattibile. Dicianu chì a vostra pupulazione ùn hè micca fattibile, ma l'avemu fattu malgradu, disse.

In riferimentu à u sistema di ferrovia leggera prevista per esse custruitu in Trabzon, Büyükerşen hà dettu: "Avemu datu priorità à i prublemi di l'infrastruttura cum'è l'acqua, a fognatura, u trasportu è u tram. Dopu à risolve questi, avemu focu annantu à i ghjovani è i zitelli. U tram hè unu di i primi in Turchia. Ci pusemu è discutemu cù l'esperti in l'Organizazione di Pianificazione di u Statu. Dicenu: "U tram ùn hè micca fattibile". Dicianu: "A vostra populazione ùn hè micca fattibile", ma malgradu elli, avemu guadagnatu a vita, avemu datu u nostru ordine. U sistema di tram hè statu stabilitu. Prima, i cummercianti eranu furiosi perchè e strade eranu chjuse cù rails. Avà, i cummercianti in u locu induve u tram ùn passa micca dicenu: "Pigliate u tram da quì, è bluccà a strada per altri veiculi".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*