Metropolitana è TCDD cuntinueghjanu à vittime u populu di Izmir

Metropolitana è TCDD cuntinueghjanu à vittimizà a ghjente di Izmir: Mentre a greva chì hà iniziatu in İZBAN entra in u so 5u ghjornu, i burocrati ùn anu ancu chjamatu l'unione à a tavula, è cuntinueghja à aggravà a ghjente di Izmir.

A greva, chì hà iniziatu per via di u disaccordu in i negoziati TİS in İZBAN, chì trasporta circa 110 mila passageri ogni ghjornu nantu à a linea di 300 chilometri trà i distretti Aliağa è Torbalı di İzmir, cuntinueghja cù piena participazione in u so 5u ghjornu. A causa di a greva di i machinisti, l'operatori di stazioni, i travagliadori di pedaggio è i travagliadori di mantenimentu, i viaghji in İZBAN sò completamente fermati in e sezioni di Torbalı è Çiğli, è trà Aliağa è Çiğli, sò cuntinuati da i travagliadori chì travaglianu in a cumpagnia di subcontratista.

In i negoziati di negoziazione cullettiva trà TCDD è a cumpagnia di a Cumpagnia Metropolitana di İzmir İZBAN A.Ş., l'Unione Ferroviaria İş affiliata à Turchia è i funzionari di l'impiegatori, i salarii di i membri di u sindicatu duveranu esse aumentati in modu chì hè abbastanza per una vita umana. Mentre u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì, hà ricusatu a dumanda, dicendu chì "l'equilibriu di u paese serà sbulicatu". Espristendu chì u 15 per centu hè sopra à u bonu, hà dettu ch'ellu ùn supererà micca sta tarifa. Cum'è una soluzione, Kocaoğlu hà aumentatu i servizii di autobus è battellu è hà dumandatu à a ghjente di Izmir à "Prenderà a strada prima".
VISITE DI SUPPORTU CONTINU

Picchetti di greva à a Direzzione Generale İZBAN in Çiğli è in Menemen, KarşıyakaStazioni , Halkapınar, Alsancak, Şirinyer, ESBAŞ è Cumaovası aspettanu. Mentre ci sò visite di supportu à i travagliadori ogni ghjornu, e visite di supportu sò venute da a ghjente di Çiğli per l'attesa davanti à a Direzzione Generale İZBAN in Çiğli İstasyonaltı Mahallesi a notte scorsa. Parechje persone di Çiğli, chì sò venute à a greva, anu manifestatu u so sustegnu à i travagliadori. A chjama di i travagliadori per u sustegnu à u populu di Izmir cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*