Güven di CHP hà rispostu à e parolle İZBAN di Delica

Güven da CHP hà rispostu à e parolle di Delica da İZBAN: U presidente provinciale di u Partitu Populare Republicanu İzmir Asuman Ali Güven hà fattu dichjarazioni annantu à a greva chì hà iniziatu in İZBAN.

U presidente provinciale di CHP İzmir Asuman Ali Güven hà rispostu à e parolle di u so omologu, u membru di u Partitu AK Bülent Delican, nantu à a greva İZBAN. Güven hà dettu: "U desideriu di u presidente provinciale di l'AKP per esse implicatu in u prublema hè u risultatu di l'aspettativa di prufittu puliticu. Questa greva ùn saria micca accaduta se u guvernu AKP è u presidente provinciale l'avianu dumandatu in u primu locu ", disse. Confidenza hà dettu in una dichjarazione:

STRIKE IS INCREDIBLE IN IZMIR
A greva İZBAN dura dapoi ghjorni 6. In questu prucessu, si vede chì e negoziazioni mutuali è negoziazioni trà u cunsigliu di İZBAN è u sindicatu, induve i pulitici ùn sò micca implicati, cuntinueghjanu, è cù a prolongazione di u tempu. , i lamenti di i nostri citadini chì utilizanu İZBAN aumentanu. A gestione İZBAN hè custituita da 50% DDY è 50% İzmir Metropolitan Municipality, è questu annu, DDY hè u presidente. Dunque, u pesu di a gestione per ghjunghje à un accordu in a terminazione di sta greva hè FDY. Inoltre, soprattuttu in e municipalità di Istanbul è Ankara, sti prublemi di greva ùn sò mai in l'agenda perchè u guvernu intervene in queste situazioni è impedisce i grevi. Quandu Izmir diventa una cità, e cose cambianu, è i grevi sò quasi incuraghjiti. In a crescita di u guvernu annunziata stu mese, hè stata annunziata cum'è 3 per centu per i primi sei mesi è 6 per centu per i prossimi 4 mesi. L'aumentu, chì era di 12 per centu in İZBAN, hè statu aumentatu à 15 per centu cù i sforzi di a Municipalità.

ASPETTEMU A UNIONE PIÙ SENSIBILE
In a so dichjarazione, u presidente provinciale di CHP İzmir, Asuman Ali Güven, hà dettu à l'impiegati di İZBAN è à l'Unione, "Inoltre, l'impiegati di İZBAN facenu serviziu publicu. Duverebbe cuntinuà u so serviziu, ancu parzialmente, per prevene danni à u populu. Travagliate durante l'ora di punta di u trafficu, fermate o rallentate quandu u trafficu diminuisce. Mentre fate questu, trasmettete a vostra dumanda è riceve u sustegnu di u publicu. Se chjude l'uspidale perchè simu in greva, i malati mori. Se chjude İZBAN, decine di millaie di travagliadori cum'è voi ùn ponu micca andà à travaglià. Forse alcuni di elli perderanu u so travagliu o soffrenu altri danni. Ùn pudete micca furnisce un sustegnu suciale induve a ghjente hè dannata. Esperemu chì u sindicatu sia più sensibile è attenti à ellu".

L'AKP PIEGA A PIOVA DA GREVA
Difendendu chì u presidente provinciale di l'AKP İzmir, Bülent Delican, aspetta un prufittu puliticu da a greva İZBAN, Güven hà dettu: "U desideriu di u presidente provinciale di l'AKP d'esse implicatu in u prublema hè u risultatu di l'aspettativa di ingressu puliticu. Se l'AKP di u guvernu è u presidente Pruvinciali l'avianu dumandatu in u primu locu, sta greva ùn saria micca accaduta. In questa tappa, u presidente Pruvinciale di l'AKP ùn avissi micca permessu di fà sta greva in riunione cù i funzionari di u TCDD è u guvernu. , tandu avissi fattu u so duvere. Hè assai chjaru chì l'AKP prova di ottene affittu cù l'usu di sta greva. Avà, creendu una falsa percepzione, Aziz KOCAOĞLU è Izmir Metropolitan Municipality sò pruvati à esse dimustrati cum'è rispunsevuli di stu travagliu. Aziz KOCAOĞLU ùn hà micca ubligatoriu in u Cunsigliu di Amministrazione İZBAN. Queste riunioni sò tenute da u Cunsigliu di Amministrazione İZBAN è u capu di sta gestione hè u rappresentante di TCDD. A municipalità metropolitana di Izmir, cum'è sempre, hà prutettu i so travagliadori è hà sempre difesu l'interessi di u populu di Izmir. Per chì a greva finisci u più prestu pussibule, i partiti di İZBAN è u sindicatu duveranu parlà è mette fine à questu. U travagliu è a ghjente di Izmir averà un trasportu più còmode è più faciule u più prestu pussibule. hè u so desideriu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*