Visita di sustegnu di a greva İZBAN da i travagliadori membri di DERİTEKS

Visita di sustegnu à a greva İZBAN da i travagliadori membri di DERİTEKS: U 5u ghjornu di greva İZBAN, e visite di sustegnu à i travagliadori cuntinueghjanu. I travagliadori membri di DERİTEKS anu visitatu prima i travagliadori oghje.

Mentre a greva, chì hà iniziatu cù u disaccordu in i negoziati TİS in İZBAN, una cullaburazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir è TCDD, hà continuatu in u so 5u ghjornu, visite di supportu da i sindicati, i partiti pulitichi è l'urganisazioni di massa sò ghjunti à i travagliadori in greva in tuttu u ghjornu.

I travagliadori İZBAN sò stati prima visitati da membri di DERİTEKS affiliati à Türk İş. I travagliadori di Deriform, Deri 2000, Zeytin Deri è Sepiciler Deri, induve u sindicatu hè urganizatu, anu dimustratu a sulidarità. I travagliadori in pelle si sò riuniti davanti à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak cù banners "I travagliadori IZBAN Ùn Camminerete Mai Soli" è "I travagliadori IZBAN ùn sò micca solu", "Ùn ci hè micca salvezza solu nè tutti inseme nè nimu di noi", "Viva a nostra onorevole lotta". ', 'Viva a sulidarità di a classe' è 'Sindicatu di i travagliadori' Anu marciatu à u locu di greva cù i slogans di 'Seremu scunfitti'.

"SPIEGAremu I VOSTRI DIRITTI A TUTTI IZMIRLIS"

Facendu un discorsu in nome di i travagliadori quì, u presidente di a filiale di DERİTEKS İzmir Makum Alagöz hà enfatizatu l'impurtanza di a sulidarità è hà dettu: "Noi, cum'è DERİTEKS, sustenemu a vostra lotta onorevoli finu à a fine. Semu quelli chì sapemu assai bè quantu hè preziosu u travagliu. A nostra lotta hè sempre passata cù grevi è resistenza. A capitale ùn hà micca religione, fede o pulitica. Tutti i sindicati anu u duvere di fà avanzà sta greva. U nostru sustegnu ùn serà micca limitatu solu quì, i nostri travagliadori chì vivenu in tuttu Izmir diceranu à a ghjente di Izmir a vostra ghjustu lotta. Vulete bè chì u vostru travagliu duru sia ricumpensatu. U sindaco Kocaoğlu dice chì se l'aumentu desideratu hè datu, l'equilibriu serà disturbatu. Ùn si pò capisce di quale sbilanciamentu si parla per via di l'aumentu di 1600 à 2000. Semu cun voi finu à a fine in questa lotta ghjustu. Ùn duveranu micca furzà i travagliadori à andà in a strada ", disse.

L'Associazione Ponte di u Populu, u Partitu Libertà è Solidarietà, u Partitu Cumunista è i Centri Comunisti è parechji residenti di Izmir anu visitatu i travagliadori in greva è anu manifestatu u so sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*