I dettagli di u Prughjettu Kanal Istanbul sò cuminciati à esce

I dettagli di u Prughjettu di u Canale Istanbul cumincianu à emergere: Mentre i travaglii di determinazione di a strada in u Prughjettu Kanal Istanbul cuntinueghjanu, i dettagli in u scopu di u prugettu sò cuminciati à emerge.Una zona di turismu ecologicu serà ancu creata cù e case.

Sicondu u rapportu di Habertürk, u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà ghjuntu à l'ultima tappa in i so studii di rotte cù u mudellu di finanziamentu per u prughjettu Kanal Istanbul. I studii nantu à u prugettu anu ancu acceleratu in TOKİ, a Municipalità Metropolitana di Istanbul è u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Per Canal Istanbul, inspezioni in situ sò state fatte nantu à i canali in Panamà è in l'Olanda. Mentre chì i studii di u pianu di zoning ligati à u prugettu cuntinueghjanu, un pianu di 100 mila serà preparatu dopu l'accettazione di u pianu di scala 5 mila.

100 MIL CASE SERRANNI COSTRUITE
Un totale di 100 mila residenze seranu custruiti da i dui lati di Kanal Istanbul. A regione diventerà una cità induve camparanu circa 500 mila persone. In u scopu di u prugettu, chì includerà 6 ponti, duie cità cù una pupulazione di 1 milione 900 mila eranu prima cunsiderate. A pupulazione hè stata ridutta da l'ordine di u presidente Tayyip Erdogan. Dui cità cù una populazione di 250-250 mila o 300-200 mila seranu stabilite mutualmente. A cità da esse creata in u scopu di u canali averà ancu spazii sportivi è culturali, shopping è centri fieristici.

TURISMU BUNGALOV
Ci sarà ancu una zona di turismu ecologicu intornu à Kanal Istanbul. L'intornu di u Lavu Terkos hè ancu previstu per esse usatu per questu scopu. In questa regione, u turismu di a natura serà realizatu cù case di tip bungalow. Kanal Istanbul s'assumiglia à u Bosforu. Per questu scopu, u sicondu estuariu serà situatu in u canali. U Cornu d'oru hè pianificatu induve a diga di Sazlıdere sporge. L'edifizii alti sò ancu limitati in l'ultimi studii nantu à Kanal Istanbul. E residenze seranu custruite cum'è terra più cinque piani. E residenze è l'edifizii ùn cumincianu micca ghjustu accantu à u canali. Dopu chì a strada passa da a riva di u canali, si lasciaranu spazii di 100 metri. Dopu, l'edificazioni cù edifizii bassi è finu à cinque piani seranu custruiti. Ci saranu dui centri di cità da i dui lati di u canali. Edifici finu à 10 piani seranu permessi in quelli centri.

EIA PER A PRIMA VOLTA CANALE ARTIFICIALE
Cù l'iniziu di u prucessu di rapportu di valutazione di l'impattu ambientale (EIA) di Kanal Istanbul, per a prima volta in Turchia sarà realizata una investigazione per un canale artificiale. Stu prucessu hè di grande impurtanza postu chì l'offerta serà lanciata dopu à riceve u rapportu EIA. In u scopu di l'EIA, assai spazii (cumpresu u polu di scavi) seranu esaminati. I muvimenti sismici seranu ancu monitorati. E piante è e cose viventi in a regione seranu ancu evaluate.

TARGET 2023
A data di destinazione per a fine di u prugettu hè stata determinata cum'è 2023. U prugettu hè previstu di 400 metri di larghezza. Hè previstu chì un investimentu di 25 miliardi di dollari serà fattu per u prugettu, chì hè previstu per avè una prufundità di 15 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*