Dui offerti separati per u prughjettu gigante chì rivoluzionarà u trasportu Izmir

Dui offerti separati per un prughjettu gigante chì romperà un novu terrenu in u trasportu di Izmir: a municipalità metropolitana di Izmir implementa un prughjettu storicu chì romperà un novu terrenu in u trasportu urbanu. Un licitazione serà tenuta u mese prossimu per u prughjettu di a strada di 2.5 chilometri, chì hè previstu di cunnetta Konak, Buca è Bornova, 7 chilometri di quale serà coperto da un tunnel prufondu. L'offerta di custruzzione serà fatta u 20 di dicembre per a parte di u prugettu "dui tubi è un tunnel", chì serà realizatu in duie tappe separate, è u 22 di dicembre per a parte di viaduct.

A Municipalità Metropolitana di Izmir realizarà duie offerte di custruzzione separate in dicembre per u prughjettu chjamatu "Link Road Between Buca-Onat Street, Intercity Bus Terminal and Ring Road", chì includerà u tunnel più longu interamente in i limiti di a cità. L'offerta serà fatta u 2 di dicembre per a prima tappa, chì include a custruzzione di un "dui tubi è un tunnel" di 500 metri di lunghezza, è u 20 di dicembre per a seconda tappa, chì include a custruzzione di 2 viaducts, 2 passaggi sotterranei è 1 cavalcavia.

U tunnel più longu in i limiti di a cità

Mentre a Municipalità Metropolitana di Izmir estenderà u Boulevard Homeros à u Bus Terminal cù u novu prughjettu, passerà ancu a sezione trà Buca è Bornova cù un "tunnel profundo". Dui tunnel di tubu di 2.5 chilometri seranu ancu u tunnel stradale più longu interamente in i limiti di a cità. Grazie à u prughjettu di u tunnel, circa 250 arburi nantu à a strada stradale ùn saranu micca toccu. Un altru vantaghju di u prughjettu di u tunnel di tubu prufondu è doppiu da esse realizatu in a seccione trà u Distrettu di Buca Ufuk è Bornova Çamkule hè chì elimina a necessità di espropriazione in questa regione. U prughjettu di u tunelu serà cumpletu in 900 ghjorni dopu a consegna di u situ, è a seconda fase, chì include a custruzzione di 2 viaducts, 2 underpasses è 1 overpass, serà finita in 650 ghjorni dopu a consegna di u situ.

U trafficu urbanu serà facilitatu

A nova strada, chì darà un grande sollievu à u trafficu di Izmir, partirà da a strada Buca Onat è si estenderà à u Bus Terminal è passerà per i distretti di Buca, Bornova è Konak. A nova strada, chì serà aperta cum'è un grande boulevard, serà larga 35 metri è hà un totale di sei corsie (3 andendu - 3 venenu). Çamlık, Mehtap, İsmetpaşa, Ferahlı, Ulubatlı, Mehmet Akif, Saygı, Atamer, Çınartepe, Merkez, Zafer, Birlik, Koşukavak, Ufuk, Çamkule, Meriç, Yeşilova è Karacaoğlan serà furnita una cunnessione cù i quartieri di Bussing è i quartieri attraversati. da a strada Bornova Kemalpaşa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*