U Muvimentu di u travagliu hà visitatu i travagliadori İZBAN in greva

U Muvimentu di u travagliu hà visitatu i travagliadori İZBAN in striking: Education Sen İzmir No. 1 Branch Labor Movement hà visitatu i travagliadori İZBAN in striking dopu u colazione di sulidarità contr'à i licenziamenti.

Education Sen Izmir No. 1 Branch Labor Movement hà visitatu i travagliadori İZBAN, chì sò stati in greva per 6 ghjorni, dopu à u colazione di sulidarità tenuta contr'à i licenziamenti.

Education Sen Izmir No. 1 Branch Labor Movement hà urganizatu un colazione di sulidarità cù u slogan "Avemu rinfurzatu a nostra unità, sulidarità, amicizia, sulidarità è urganizazione" contr'à l'oppressione, a punizione, l'esiliu, l'investigazione, a sospensjoni è u licenziamentu sperimentatu in u periodu recente. Cume a greva, chì hà iniziatu per via di u disaccordu in i negoziati CBA in İZBAN, una cullaburazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir è TCDD, hè entrata in u so 7u ghjornu, u Muvimentu di u travagliu hà visitatu i travagliadori İZBAN dopu a colazione di sulidarità contr'à i so licenziamenti.

Parlendu durante a visita in nome di u Muvimentu Laborista, Eğitim Sen İzmir Branch Manager No. 1, Hanifi Duman, hà dichjaratu chì sta situazione hè una cuntradizzione trà u travagliu è u capitale è hà dettu: "U capitale ùn dà mancu i diritti ch'ellu puderia dà in u travagliu. fine, per ùn dà un esempiu. Quandu vedemu questu cum'è un prublema win-lose, ogni dirittu guadagnatu quì costarà tutti i travagliadori è i travagliadori. Per quessa, u patronu ùn accunsente à un accordu. "Semu cun voi finu à a fine in questa resistenza ghjustificata", disse.

Inoltre, i travagliadori publichi chì sò membri di u Muvimentu di u travagliu Torbalı è i membri di Selüloz-İş di a Fabbrica Superpak anu visitatu i travagliadori İZBAN in picket à Cumaovası Station.

I travagliadori in greva dicianu chì u publicu ùn hà micca abbastanza infurmazione nantu à a greva, ma hà ancu ricevutu assai sustegnu, è chì stu sustegnu li dava forza è ch'elli anu da cuntinuà à resistà finu à avè i so diritti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*