U sistema ferroviariu più economicu è mudernu in Kayseri

U Sistema Ferroviariu più Ecunomicu è Modernu in Kayseri: Ferhat Bingöl, Capu di Dipartimentu di Trasportu, Pianificazione è Sistema Ferroviario di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, hà rispostu à e critiche fatte annantu à u trafficu in l'ultimi ghjorni. Bingöl hà dettu chì tutte e critiche sò state cunsiderate.

Ferhat Bingöl, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, Pianificazione è Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, hà dichjaratu chì u trafficu in a cità dumenica 27 nuvembre hè statu causatu da l'esami di a Facultà di Educazione Aperta. U Capu di Dipartimentu Ferhat Bingöl hà dichjaratu chì anu valutatu e critiche dirette à a Municipalità Metropolitana nantu à u sughjettu cum'è "maliziosa" è hà dettu: "Per una certa ragione, e persone chì criticanu ignoranu a fonte di l'ingorgu di trafficu. Sò cunsapevoli è vuluntariamente ignoranu stu puntu. Cunsideremu e dichjarazioni è e nutizie fatte cun tale astuzia micca cum'è una guida, ma cù una intenzione maliziosa ". disse.

Ferhat Bingöl, affirmannu chì a municipalità metropolitana di Kayseri travaglia dura per fà u trasportu assai più còmode, hà dettu: "U nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Mustafa Çelik, hà dettu:" Di sicuru, faremu tuttu bè; ma seremu assai più sensibili à u trafficu è u trasportu ", disse parechje volte. In linea cù sta visione, facemu un travagliu assai impurtante. Quelli chì criticanu u "Planu Maestru di u Trafficu deve esse preparatu subitu" ùn sanu micca chì u Pianu Maestru di u Trasportu hè digià principiatu. Tuttavia, avemu prisentatu infurmazioni nantu à questu sughjettu à u publicu parechje volte. Per u Pianu Maestru di u Trasportu, mentre facemu sondaggi in 15 mila famiglie, facemu ancu cunti cù e fotocamere d'elicotteri (drone) per a prima volta in Turchia, à circa 100 intersezioni cù alta densità di veiculi. Mentri purtendu i studii di u Pianu Maestru, facemu megliurenze basate in punti di junction da una banda, è cuntinueghjanu à apre novi strade da l'altra banda. Custruemu strade alternative assai impurtanti cum'è Boulevard Gültepe, Boulevard Bekir Yıldız, è a strada trà Mimarsinan è TOKİ. Avemu allargatu e strade cù trafficu pesante, cum'è trà Mimarsinan Junction è Wonderland, è trà Fuzuli Junction è Danube Junction, cù una strada supplementaria. Travagliemu in certi intersezioni. In più di questi, i prughjetti chì avemu da implementà cù u cumpletu di u Pianu Maestru di Trasportu risolve u prublema di trafficu in Kayseri. Travagliemu scientificamente è in una manera pianificata. Facemu un pianu pensendu 6 anni avanti, micca 60 mesi avanti. I nostri concittadini vederanu i risultati di u nostru travagliu recente ". disse.

"I NOSTRE STRADE NON SI SCURTENU, U NÚMERU DI VETURE AUMENTA"
Dichjarà chì alcune di e critiche cuminciaru cum'è "Avemu avutu strade dritte è larghe è eramu orgogliosi di elli" è chì questu approcciu hè senza significatu, u Capu di Trasportu, Pianificazione è Sistema Ferroviariu Bingöl hà cuntinuatu e so parolle cusì: prima c'era e strade dritte è larghe, ma quelle strade pioveva, pioveva ? Avemu una strada curva è stretta ? A nostra strada, chì era 50 metri in u passatu, hè oghje 50 metri. E nostre strade ùn sò micca ristrette, u numeru di veiculi nantu à e strade cresce. Sicondu i dati TUIK, u numeru di veiculi di mutore in Kayseri in 2002 era 130. In settembre di u 604, l'ultime dati, u numeru di veiculi di mutore cresce à 2016 mila 340. Comu pudete vede, u numeru di veiculi in a nostra cità hè aumentatu da 016 per centu in 14 anni. E valutazioni fatte senza piglià in contu sta crescita ùn daranu micca risultati curretti.

"U SISTEMA FERROVIARIU PIÙ ECONOMUSU È MODERNU IN KAYSERİ"
Ferhat Bingöl, chì hà ancu rispostu à e critiche di u sistema ferroviariu è e dumande per u metro, hà dettu: "U sistema ferroviariu in Kayseri hè diventatu operativu in 2009. Permettemu di sottolineare chì avemu ottinutu un sistema ferroviariu mudernu, chì hè l'ultimu puntu chì u sistema ferroviariu in u mondu hà righjuntu, à u prezzu più prezzu in Turchia. Mentre u costu di u kilometru di u sistema ferroviariu in Kayseri hè di 8,5 milioni di TL, u costu di u kilometru di u metro righjunghji 120 milioni di TL. Dunque, u costu di un sistema ferroviariu di 10 chilometri hè di circa 85 milioni di lire, basatu annantu à quellu di Kayseri, mentre chì u costu di un metro di 10 chilometri supera 1 miliardi 200 milioni di lire. Questu hè equivalente à 15 volte. Ùn hè micca pussibule di ottene questi soldi da u budget metropolitanu. Sè avemu attribuitu tali soldi solu à u metro, seremu in una situazione induve ùn pudemu micca fà un altru travagliu per 20-30 anni è mette una petra nantu à l'altru. Tuttavia, cuntinuemu à travaglià per mette una parte di u sistema ferroviariu sottuterra cù risorse di bilanciu generale ". usatu e frasi.

Surghjente: www.kayserigundem.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*