Sviluppatu Turchia è Rete di Treni d'Alta Velocità

Turchia sviluppata è rete di treni d'alta velocità: Turchia hà righjuntu 16 mila 500 chilometri di strade divise cù 22 mila 600 chilometri di strade doppie nantu à l'Autostrade.

Esperemu chì stu sviluppu in l'autostrade sia destinatu ancu à e ferrovie, è una Turchia chì hà risoltu u so prublema di trasportu.

In e ferrovie, i zoni di trafficu di passageri è di merci, e strade à una sola pista duveranu esse cunvertite in almenu linee doppie o più multiple.

Mentre a Turchia avanza rapidamente versu diventà internaziunale in e ferrovie, aumenterà a qualità di serviziu di e ferrovie doppie, diminuisce i tempi d'attesa, è furnisce una opportunità di trasportu cuntinuu è ininterrotta.

Semu u paese cù u 6u trenu d'alta velocità in Auropa è u 8u in u mondu.

Circa u 40 per centu di l'appropriazioni di u Programma d'Investimentu di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia sò spesi in prughjetti di treni d'alta veloce è d'alta velocità. Quist'annu, circa 2 miliardi di TL d'investimentu sò stati fatti per i prughjetti in corso di treni d'alta veloce è d'alta velocità.

Aumentendu questi investimenti, a linea Ankara-Sivas, chì hè stata posposta per anni, deve esse cumpletata in 2017, u prublema di trasportu di e cità in a regione deve esse risolta, è l'investituri anu da esse incuraghjiti à riduce a densità di pupulazione in u Big. Cità.

In più di Ankara-Istanbul, i prughjetti di treni d'alta velocità Ankara-Konya, e linee Ankara-Sivas, Ankara-Izmir, Bursa-Bilecik seranu compie in l'annu prossimu. In questu modu, Ankara ùn serà micca solu a capitale di Turchia, ma ancu a capitale di e rete di treni d'alta velocità.

Da Ankara à Istanbul, Konya, Eskişehir, Afyon, Uşak, Manisa, İzmir, Kırıkkale, Yozgat, Sivas, Erzincan, Kayseri, Hè capitu chì u 14 per centu di a pupulazione di Turchia prufittà di ghjunghje à Karaman, Mersin, Adana è Gaziantep à i nostri 55. grandi pruvince via rete di treni à alta velocità.

A custruzzione di a ferrovia Kars-Tbilisi hè finita, cusì, quandu a tappa più impurtante di u prughjettu di a ferrovia ininterrotta da Londra à Pechino hè finita, Turchia averà una reta di ferrovia internaziunale.

Chì avemu u putenziale di furnisce l'ultimi prudutti di tecnulugia à l'ultimi standard di qualità in u campu di i sistemi ferroviari, cum'è treni d'alta velocità è regiunale, locomotive, equipaghji di signali, metro è tram in Turchia, I nostri ingegneri è i travagliadori di cumpagnie turche, in pocu tempu è più prezzu, e linee di treni d'alta velocità puderanu custruisce.

Tessitura in tuttu u nostru paese cù una reta naziunale di treni d'alta velocità si adatta à a visione è a missione di 2023.

Abdullah PEKER
Union di Trasporti è Ferroviari
President generale

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*