A ghjente di Denizli hà amatu assai a funivia.

A ghjente di Denizli hà amatu a funivia: U prughjettu di a funivia è di l'altopiano, chì hè statu implementatu per arricchisce ancu più a vita suciale di i residenti di Denizli è li permette di passà u tempu in ambienti intrecciati cù a natura, hà accoltu milioni di citadini dopu a so messa in serviziu l'annu passatu. . Havi a funivia più longa di l'Egeu, chì purterà Denizli un passu più in u turismu; U prughjettu cumplessu, chì hè unicu in Turchia, hà attiratu l'attenzione intensa di i citadini da u primu ghjornu. Mentre i citadini chì scalanu à un'altitudine di 400 metri in funivia, chì hè visitatu da millaie di persone ogni ghjornu, passanu u tempu à u cuntenutu di u so core in a meraviglia naturale di Bağbaşı Plateau, a Municipalità Metropolitana di Denizli, chì hà implementatu u prughjettu unicu, riceve grandi elogi. .

L'INDIRIZZE PÀ QUI VOULE PASSI BON TEMPU
In più di e bellezze naturali, l'ospiti di l'altipiano ponu prufittà di e case bungalow 30, tende Yoruk, ristoranti, spazii di picnic, centri di vendita di prudutti lucali, buffet, masjids è zoni di campeghju in tenda messi in serviziu da a Municipalità Metropolitana. L'altipiano, chì serve à i so visitatori cù facilità chì risponde à ogni bisognu, cumpresu l'alloghju di ogni ghjornu, hè un destinazione frequente per quelli chì volenu passà una bella ghjurnata cù a so pista d'arrampicata è salta (powerfan) di novu stabilitu.

I CITTADINI SCONNU CU I PLAINAULANDS
U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu chì u Teleferik è u Plateau Bağbaşı compete cù quelli simili in u mondu è sò unichi in Turchia. Enfatizendu chì anu presentatu u prughjettu di u telefuninu per cunnette Denizli cù i so altipiani, una di e so più ricchezze, u sindaco Zolan hà dettu: "Avemu avutu u piacè di ottene un altru primu in Denizli". Dichjarà chì i citadini piacenu à ottene aria fresca è à passà un bonu tempu in Bağbaşı Plateau, u sindaco Zolan hà dettu: "Questa hè una facilità assai speciale. "L'interessu di i nostri citadini cuntinueghja à aumentà ghjornu per ghjornu", disse.