Trams donati da Konya sò entrati in serviziu in Sarajevo

I Trams donati da Konya sò entrati in serviziu in Sarajevo: Tutti i 20 Trams donati in Bosnia-Erzegovina da a Municipalità Metropolitana di Konya sò stati messi in serviziu in Sarajevo.

Cù l'intruduzione di tutti i trams donati da a Municipalità Metropolitana di Konya, u trasportu publicu in Sarajevo hè diventatu di più qualità.

Dopu chì i tramvii acquistati da a Repubblica Ceca sò stati messi in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Konya, 20 di i vechji tramvii, tutti ritirati, sò stati donati à Sarajevo, a capitale di Bosnia-Erzegovina.

U primu di i tramvii donati hà iniziatu a prova in Sarajevo quist'annu.Dopu chì i test drives sò stati finiti, l'altri trammi cuminciaru à esse mandati à Sarajevo da camioni. Quandu tutti i 20 trams mandati sò stati messi in serviziu in Sarajevo, u pesu di u trasportu publicu diminuì.

Cù i novi tramvii messi in serviziu in Konya, 60 di i 20 vechji tramvii sò stati donati à Sarajevo in cunfurmità cù u protocolu firmatu cù l'autorità di Bosnia-Erzegovina in settembre 2014. Trams, chì sò stati assai danni per via di a Guerra in Sarajevo, cuminciaru a ritirata cù l'intruduzioni di novi tramvii da Konya.

I tram di fabbricazione tedesca donati da a Municipalità Metropolitana di Konya à a so cità surella Sarajevo anu riduciutu assai u pesu di u trasportu publicu. Nantu à i tramvii donati à Sarajevo, ci sò scritti di Konya è figure di dervisci giranti. Cusì, a presentazione di Konya hè fatta in Sarajevo. A ghjente di Sarajevo, invece, hè assai soddisfatta di i tramvii mandati da a cità surella di Konya.

Avdo Vatric, direttore di a cumpagnia di trasportu publicu di Sarajevo, hà dichjaratu chì 20 Trams donati da Konya seranu utilizati invece di 20 Trams vechji in Sarajevo. Avdo Vatric hà dichjaratu chì i tramvii esistenti eranu obsoleti è dannighjati in a guerra è hà dettu ch'elli eranu assai cuntenti di i trams donati da a cità surella Konya. Avdo Vatric hà dichjaratu chì i 20 trams chì venenu da Konya alluntananu u pesu di trasportu di Sarajevo è a ghjente di Sarajevo era assai cuntenta di i tram, è hà dettu: "In quantu a ghjente di Sarajevo, ringraziemu à a Municipalità Metropolitana di Konya.

U citadinu di Sarajevo Kerim Mostarlic, invece, hà dichjaratu chì avemu viaghjà cù tramvii vechji è stretti, avà viaghjanu cù tramvii più largu è chì ùn si scurdanu micca di stu gestu fattu da l'amministratori di Konya à Sarajevo.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*