U travagliu hè statu finitu nantu à a seccione Baku di a ferrovia Iran-Azerbaijan

U travagliu hè statu finitu nantu à a parte di Baku di a ferrovia Iran-Azerbaijan : l'Azerbaijan hà finitu a custruzzione di a so propria sezione di a linea ferroviaria in u corridor di trasportu Nord-Sud.

Hà finitu a custruzzione di a linea di ferrovia di 8,5 chilometri chì si stende da a cità di Astara in a regione di cunfini cù l'Azerbaijan à l'Iran.

A linea di ferrovia di u Nordu-Sudu, chì unisce l'Asia Sudueste è l'Europa di u Nordu, hà fattu u so primu prucessu cù un trenu, cumpresi esperti.

E delegazioni guidate da Javit Gurbanov è Mohsen Purseid, i capi di cumpagnie statali di l'Azerbaijan è l'Iran Railways, anu tenutu una riunione in a regione di u cunfini.

Nadir Azmammadov, direttore di u serviziu di stampa di l'Azerbaijan Railways Company JSC, hà dichjaratu ch'elli sò travagliendu per finisce a custruzzione di u ponte ferroviariu sopra u fiume Astarachay in a regione di cunfini di l'Iran è l'Azerbaijan in pocu tempu.

U 12 settembre 2000, St. Petersburg, un accordu nantu à a custruzzione di un corridor di trasportu internaziunale Nord-Sud hè statu firmatu trà Russia, Iran è India. L'accordu hè entratu in vigore u 21 di maghju di u 2002.

U guvernu azerbaigianu hà unitu à questu accordu in settembre 2005.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*