Flash News... Felice fine in greva İZBAN

Felice finale in a greva İZBAN: A greva in İZBAN, u più grande sistema di trasportu publicu urbanu di Turchia, in quale a municipalità metropolitana di İzmir è e Ferrovie Statali di a Repubblica Turca (TCDD) anu ciascuna una quota di 50%, hà risultatu in un accordu. A greva iniziata da l'Unione Ferroviaria-İş l'8 di nuvembre hè stata finita à u "summit di suluzione" tenutu in Ankara cù l'iniziativi di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. I partiti accunsenu un aumentu di 15 per centu in u primu annu.

À a riunione di l'accordu cullettivu tenuta à a Direzzione Generale di TCDD, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, è ancu i sottosegretarii di u Ministeru di i Trasporti Orhan Birdal è Selçuk Sert, direttore generale di TCDD. İsa ApaydınErgün Atalay, u presidente di Türk-İş, chì hè ancu u presidente di a Ferrovia-İş, i membri di u Cunsigliu di Amministrazione di İZBAN è i gestori di a filiale İzmir di Demiryol-İş. Dopu più di duie ore di negoziazioni, i partiti si strinsenu a manu. Allora, inseme cù tutti i participanti, l'accordu hè statu firmatu andendu à u Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazione Ahmet Arslan. L'accordu chì hà finitu a greva in İZBAN hè statu firmatu da u Ministru Arslan è u presidente Kocaoğlu, è u presidente di Türk-İş Atalay.

Annunziendu a bona nutizia dopu l'accordu, u sindaco di a municipalità metropolitana Kocaoğlu hà dettu: "Avemu finitu a greva İZBAN. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu in nome di i mo concittadini di Izmir. I treni currenu di novu da dumane ", disse.

İZBAN A.Ş. In cunfurmità cù e decisioni pigliate in quantu à i salarii in a riunione trà Demiryol-İş Union, un aumentu di 15 per centu hè statu ottenutu in i salarii per u primu annu. I salari nudi di u tettu grossu per u 1u annu sò stati determinati cum'è seguente:

Tecnicu: 2340 TL

Driver: 2300 TL

Tecnicu: 2075 TL

Operatore di a stazione: 2030 TL

U persunale di cuntabilità: 1940 TL

Cassiere : 1885 TL

Box Office Attendant: 1885 TL

Sicondu l'accordu righjuntu, a tarifa di bonus di u primu annu hè stata aumentata à 1 ghjorni, è u salariu base era 75 TL in grossu. I salari di i primi 1800 mesi di u 2u annu seranu aumentati da a tarifa CPI di i 6 mesi precedenti. Inoltre, hè statu decisu di aumentà a quantità grossa di 6 TL per u gruppu "Tecnicu" è un aumentu grossu di 75 TL per u gruppu "Station Operator". U bonus hè statu aumentatu à 50 ghjorni. U costu di u pastu pagatu era 80 TL per ghjornu.

U sicondu salariu di 6 mesi di u secondu annu serà aumentatu da a tarifa CPI di i 6 mesi precedenti. Inoltre, u gruppu "Tecnicu" riceverà un aumentu grossu di 50 TL, è u gruppu "Operatore di stazione" riceverà un aumentu grossu di 25 TL. U bonus serà aumentatu à 85 ghjorni appliendu a quota (basatu nantu à u numeru di ghjorni travagliati). U pastu pagatu serà 12 TL per ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*