A metro di Izmir apre à l'esteru

Izmir Metro si apre à l'esteru: Israeliani suggerenu l'operazione di a linea di metro di Tel Aviv à Metro A.Ş., una di e cumpagnie di trasportu publicu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. A delegazione israeliana, chì hè ghjunta in Izmir dopu à e riunioni in Berlinu, hà fattu un'offerta à Izmir Metro A.Ş. per realizà inseme u serviziu di operazione di a nova linea di metro cù 34 stazioni.
İzmir Metro, chì furnisce i più alti standard di qualità è satisfaczione in u serviziu di trasportu publicu di u sistema ferroviariu, si prepara à apparisce in l'arena internaziunale. À a dumanda di Israele, İzmir Metro A.Ş., chì hà rimboccatu e maniche per l'operazione di a linea di metro di 34 chilometri cù 24 stazioni, chì serà messu in serviziu gradualmente in a cità di Tel Aviv, hà iniziatu un intensu cuntattu. trafficu cù a delegazione israeliana, chì hà fattu una visita à u sughjettu. I principali cumpagnie di trasportu publicu è di custruzzione d'Israele, Kavim è Lesico, anu fattu un'offerta à İzmir Metro A.Ş. per realizà in modu cumunale u serviziu di operazione di a nova linea di metro chì deve esse aperta in Tel Aviv.
I negoziati, chì cuminciaru in Berlinu per a prima volta, cuntinueghjanu in Izmir pocu tempu. U presidente di u Cunsigliu di a cumpagnia di Kavim Zeev Horen è i funzionari di a cumpagnia Lesico Leshman Reuvem Yariv è Gabriel Levy sò ghjunti in a cità è anu travagliatu cù İzmir Metro A.Ş. Dopu à e riunioni cù u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Gül Şener, u direttore generale Sönmez Alev è altri dirigenti, hà esaminatu u Metro di İzmir è l'imprese è e facilità chì appartenenu à İZBAN. Dopu, a delegazione hà scontru cù u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Dr. Hà visitatu Sırrı Aydoğan in u so uffiziu.
Puntu di svolta per u metro di Izmir
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Dr. Sırrı Aydoğan, hà dichjaratu ch'ellu hè piacè di accoglie imprenditori stranieri. Ricordendu chì u Consul Generale israelianu Shai Cohen hà visitatu Aziz Kocaoğlu, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana l'Agostu passatu, Aydoğan hà dettu: "Sgiò Consul Generale, hà infurmatu chì ci hè un travagliu di metro in Tel Aviv, è hà dichjaratu chì vulianu prufittà di l'esperienza. di Izmir in questu sensu. U presidente Kocaoğlu hà ancu infurmatu à u Cunsul Generale nantu à l'investimenti di u sistema ferroviariu in İzmir è hà dichjaratu chì puderanu sparte a so sperienza in l'operazione di metro cù a cooperazione per u prugettu in Tel Aviv. Sottulineendu chì İzmir hè una di e cità più belle è tolleranti di u mondu, Aydoğan hà dettu: "In questa cità, hè pussibule di scuntrà una moschea, una chjesa è una sinagoga in una strada. Ci hè una grande cumunità ebraica in Izmir. Noi Turchi è israeliani sò assai simili à l'altri. U famosu pensatore Mevlana dice: "Ùn quelli chì parlanu a stessa lingua, ma quelli chì sparte i stessi sentimenti ponu accunsentì". Avemu ancu sparte i stessi sentimenti. Spergu chì averemu l'uppurtunità di fà affari inseme in modu amichevule è pacificu ", disse.
L'Israeli sò assai disposti
Dichjarà chì u rapidu sviluppu di i sistemi di trasportu publicu di Izmir hè impressiunanti, u presidente di Kavim di u Cunsigliu Zeev Horen hà ricurdatu chì Izmir è Tel Aviv sò cità sorelle è hà dettu: "Ora, in più di a fratellanza, vulemu esse u fratellu di sta cità. Izmir Metro A.S. Semu in discussioni cun. In più di a so ospitalità, una squadra assai prufessiunale. Sè avete a vostra appruvazioni, ci piacerebbe cooperà cù İzmir ".
17 anni di sperienza
Izmir Metro A.S. Nutendu chì una tale cooperazione li entusiasma, u General Manager Sönmez Alev hà dettu: "Evaluemu u prublema meticulosamente. İzmir Metro hè avà una sucietà cunnisciuta internaziunale in u settore in quantu à a gestione di u trasportu publicu di u sistema ferroviariu è hà ghjuntu à u puntu induve pò trasfurmà u so sapè fà di 17 anni in valore aghjuntu ". Alev hà infurmatu chì e negoziazioni cuntinueghjanu, una squadra di Izmir andarà in Israele in i ghjorni à vene per inspeccionà a linea per esse operata in situ, è se i cundizioni necessarii sò scontri, un partenariatu serà stabilitu è ​​l'offerta serà entrata.
Una nova cumpagnia serà stabilita
I primi 8 chilometri di metro di Tel Aviv seranu messi in serviziu in 2019. In u 2021, u funziunamentu di a linea di metro di 8 chilometri cù un totale di 26 stazioni, 34 di e quali sò sotterranee è 24 di quale sopra a terra, serà iniziata. In casu di risultati pusitivi di studii di cuuperazione, preparazione per a cummissione, furmazione di u persunale, preparazione tecniche è servizii operativi; İzmir Metro A.Ş. in nome di a nova cumpagnia chì deve esse stabilita da trè cumpagnie in l'offerta chì serà aperta da l'amministrazione centrale. sarà datu da

2 Comments

  1. Hè eccellente, assai piacevule è dicendu "BRAVO İZBAN", FELICITAZIONI, questa hè una bona nutizia chì ci rende fieri. MA un pocu cunsigliu: se sta unione si sviluppa positivamente, İZBAN A.Ş. Se u Metro di Telaviv deve esse custruitu è ​​​​operatu, RICORDATEVI di pianificà è implementà WC / WC, chì hè un standard necessariu per e stazioni di metro, cum'è un sviluppu sfarente è pusitivu da İzmir! Altrimenti, seremu disgraziati in l'arena internaziunale cù a mancanza di toilette chì ùn sò micca in Izmir, scurdati è / o deliberatamente trascurati in a pianificazione, è in più di questu, cascaremu in situazioni indesiderate chì sò burlate in u mondu internaziunale, A SAMU !

  2. EDIT: Solu İZBAN hè datu quì. Di sicuru, ciò chì significa hè sia İZMİR-METRO sia İZBAN.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*