I primi travaglii per Konya Metro sò cuminciati

I primi travaglii per u Metro di Konya sò cuminciati: In u prughjettu di metro assai anticipatu, chì hè un investimentu storicu per Konya, i travaglii di ricerca di basa è di perforazione sò cuminciati à un grande ritmu.

I primi travaglii di a Linea di Metro Konya, chì hè stata fatta da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, sò cuminciati. Hè amparatu chì i studii realizati nantu à a strada di u circondu, partendu da a tappa industriale di u tram, sò stati realizati per determinà a linea di Metro Konya.

Sicondu l'ufficiali di a cumpagnia chì realizanu i travaglii di perforazione, hè statu amparatu chì, cù l'opere di perforazione di ricerca di basa, i campioni prelevati da certi lochi seranu esaminati in laboratori è seranu inclusi in i rapporti per esse sottumessi à u ministeru.

L'ufficiali hà dettu chì a prima fase di u metro serà a Bus Station - Campus, è chì altre linee seranu aghjuntu à u prugettu secondu e dati ottenuti durante i studii di terra è di perforazione. A linea di l'anellu in u metro di Konya, chì avarà una lunghezza tutale di 45 chilometri, serà custruita cù una lunghezza di 20.7 km. A linea di l'anellu partirà da u Campus di l'Università Necmettin Erbakan è cuntinuerà attraversu Beyşehir Street, New YHT Station, Fetih Street, Ahmet Özcan Street è Çeçenistan Street, è finisce davanti à u Meram Municipality Service Building.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*