L'industria Sivas crescerà cù l'investimenti ferroviari

Sivas Industry Crescerà cù Investimenti Ferroviari: Bilgehan Öztüre, Presidente di RC Industry Inc., Direttore Generale di ERCİYAS Holding Teoman Doğan è Direttore Generale di TÜDEMSAŞ Yıldıray Koçarslan hà visitatu u presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Sivas Osman Yıldırım in u so uffiziu.

I dirigenti di a cumpagnia anu scambiatu opinioni nantu à i so investimenti in corso in Sivas è i prughjetti chì pensanu à fà in u futuru, durante a so riunione cù u presidente di STSO Osman Yıldırım.

Bilgehan Öztüre, Presidente di u Cunsigliu di RC Industry Inc., Avemu investimenti in u settore ferroviariu in Sivas. Dopu quì, avemu fattu una visita per cunsiderà cumu pudemu cuntribuisce à Sivas Industry è l'ecunumia di u paese. Avemu trasmessu i nostri investimenti, chì sò in u stadiu di u prugettu, à u Signore Osman Yıldırım, u nostru stimatu presidente. Avemu dumandatu u so sustegnu. Hà ringraziatu ancu u nostru direttore generale di Erciyas Holding Teoman Doğan è u nostru cumpagnu d'affari Tüdemsaş General Manager Yıldıray Koçarslan, chì ci anu incuraghjitu è ​​guidatu in quantu à e sanzioni contr'à Sivas.

Osman Yıldırım, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione STSO, hà dettu: "2. U nostru travagliu hà iniziatu in a nostra Zona Industriale Organizzata. A nostra Zona Industriale Organizzata Nuri Demirağ hè assai impurtante per u futuru di Sivas. Avemu cuminciatu à attribuisce spaziu in questa zona. Finu a ora, 5 cumpagnie domestiche è straniere dumandavanu 100 ettari da 500 ettari ognunu. Ellu disse: "Femu un sforzu per fà Sivas una cità ferroviaria" è una "Base Ferroviaria" inseme cù l'investituri chì volenu investisce in Sivas.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*