Avvisu d'alta tensione nantu à a ferrovia da u guvernatore di Manisa

Avvisu d'alta tensione nantu à a ferrovia da u guvernatore di Manisa : Avvisu à i citadini da u guvernatore di Manisa ! I citadini sò stati dumandati à esse attenti postu chì 25 mila volti di energia elettrica sò stati dati à i fili di catenaria nantu à a ferrovia trà e stazioni Akhisar-Süleymanlı-Bakır-Kırkağaç-Soma-Beyce-Savaştepe-Çalıköy.

Da TCDD 3a Direzzione Regiunale; Stazioni Akhisar-Süleymanlı-Bakır-Kırkağaç-Soma-Beyce-Savaştepe-Çalıköy è queste stazioni induve i travaglii di elettrificazione da a ferrovia sò stati finiti per operare u trenu elettricu in a sezione di a linea ferroviaria Akhisar-Savaştepe-Çalıköy in u scopu di a linea ferroviaria TCDD. Direzzione Generale MBEP 2 (Prughjettu di Electrificazione Menemen-Bandırma) Da u 22 di nuvembre di u 2016, l'energia elettrica 25.000 Volt hè stata cuminciata à esse furnita à i fili di catenaria, chì furnisce a trasmissione di l'electricità per u funziunamentu di u trenu elettricu nantu à e linee ferroviarie trà.

In a dichjarazione fatta, u nostru pòpulu deve esse attentu per chì l'alta tensione nantu à a ferrovia ùn causa micca perdita di vita è di pruprietà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*