Misure di strike da İZBAN

İZBAN
İZBAN

Misure di greva da İZBAN: Dopu a decisione di fà una greva marti, dopu a mancanza di ghjunghje à un accordu in i negoziati di a negoziazione cullettiva trà İZBAN è Demiryol-İş Union, İZBAN A.Ş. Spiegò e misure da piglià per prevene i citadini da esse vittime.

Dopu à u bloccu di e negoziazioni cullettive in İZBAN, chì hà un rolu impurtante in u trasportu urbanu in Izmir, l'Unione Ferroviaria-İş hà annunziatu chì ci sarà una greva u marti 8 nuvembre, mentri İZBAN A.Ş. Hè statu decisu di piglià qualchì precauzione durante a greva.

İZBAN A.Ş. In a dichjarazione scritta fatta da İZBAN A.Ş. In i negoziati di accordu cullettivu di u terzu termini in corso trà Demiryol-İş Union è Demiryol-İş Union, malgradu tutti i nostri sforzi per ghjunghje à un cumprumissu; U sindicatu hà rifiutatu e nostre offerte. Per quessa, u cuntrattu cullettivu ùn pudia esse firmatu è u sindicatu hà decisu di fà una greva u marti l'3 di nuvembre di u 8.

"L'offerta di a nostra istituzione in i negoziati di u cuntrattu di u travagliu cullettivu hè assai sopra à u tassu di inflazione è l'aumentu di u salariu per i funzionari è i travagliadori publici", a dichjarazione cuntinueghja, aghjustendu: "Tuttavia, sta offerta ùn hè stata accettata da u sindicatu è anu insistitu per un greva. Se u sindicatu ùn rinuncia micca à a so insistenza da u luni à a sera, u 7 di nuvembre di u 2016, hè diventatu necessariu di furnisce i seguenti infurmazioni à u publicu per minimizzà a soffrenza di i nostri passageri.

  • A Municipalità Metropolitana di Izmir mobilizerà tutte e so risorse durante a greva è aumenterà i servizii di autobus ESHOT è İZULAŞ nantu à a strada İZBAN.
  • I servizii di ferry cunnessi à İZDENİZ seranu aumentati.
  • Saria benefiziu per i nostri passageri chì preferiscenu usà i so veiculi privati ​​​​per parte prima, tenendu in contu a pussibuli cungestioni di u trafficu ".

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'aumentu di a tarifa hè stata calculata per mantene a tarifa di i passageri raghjone è tenendu in contu l'acquistu in corso di novi treni da İZBAN A.Ş è i novi investimenti per l'apertura a linea Selçuk è spinghjendu tutte e cundizioni "Speremu chì a decisione di greva, chì affetterà negativamente a nostra cità è i nostri impiegati, serà abbandunata u più prestu pussibule, è l'avemu sottumessu à u publicu Izmir".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*