U redentore di a polizia Ray Thieves

Pulizia: Rail Thieves Red-Line: Nantu à a linea di treni d'alta velocità in Konya, a polizia, disfrazata da travagliadori municipali, hà pigliatu 5 suspettati in rossu, dopu chì i binari ferroviari chì eranu usati cum'è barriere sò stati constantemente arrubati.

E squadre di l'Uffiziu di Prevenzione è Investigazione di u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Konya Meram anu amparatu chì i rails in i stampi di cimentu, chì prima eranu cunsiderati cum'è una barriera, sò stati arrubati in a sezione di a linea di Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman, chì hè in custruzzione, in u distrittu Alakova di u distrittu cintrali di Meram.

E squadre di pulizzia chì anu investigatu l'area hà stabilitu chì i ladri, chì vinianu di tantu in tantu, usavanu mazze è materiali simili per arrubà i pezzi di ferrovia attaccati à i blocchi di cimentu.Per catturà i latri, a pulizza si avvicinava eri à i suspettati, disfrazata da un travagliadore di a municipalità cù una cugliera chì appartene à a municipalità di Meram. 5 parsoni chì vulianu sfracicà i blocchi di cimentu cù a mazza è piglià i rails dentru sò stati chjappi in rossu senza capisce ciò chì era accadutu.

I suspettati, chì sò stati arrestati in cunnessione cù u furtu di rails per un valore di circa 30 mila lire, sò stati purtati à u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Meram per piglià e so dichjarazioni.

Una ricerca di a scena di u crimine è u minibus hà trovu 6 mazze, 3 scalpelli di ferru è 1 cisel. Una parte di l'eroina hè stata ancu sequestrata à unu di i suspettati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*