U sistema di metro di San Francisco Hacked

Metro San Francisco
Metro San Francisco

U sistema di rete di trasportu di a cità di i Stati Uniti di San Francisco, cunnisciutu ancu per i so tramvii nostalgichi cunnisciuti cum'è Cable Cars, hè statu pirate ieri. Cù u sistema di bigliettu pirate, i passageri viaghjavanu senza pagà.

L'urdinatori in a reta di trasportu di a cità, cumpresa a stazione, sò stati disattivati ​​dopu chì un messagiu da l'attaccanti apparsu nantu à i schermi. "Hacked!" apparsu nantu à i schermi. Tutti i dati sò criptati. Cuntattu per a chjave: cryptom27@yandex.com" hè stata inclusa in u messagiu.

L'ufficiali di San Francisco anu annunziatu dopu à l'incidentu chì dopu avè cuntattatu u pirate, u pirate hà assuciatu MUNI per restaurà u serviziu di metro. Tuttavia, stu accordu hè statu messu in attesa per via di e richieste di salari elevati.

In un altru email, u pirate, chì si chjamava "Andy Saolis", hà dumandatu 100 Bitcoins, o circa $ 73.000, per sguassà u malware. I sistemi di pagamentu è solu alcuni di l'urdinatori di a stazione travaglianu cum'è ingegneri in MUNI trattanu l'attaccu è tentanu di sguassà u malware.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*