Reazzione di i Sindicati à u Dicretu nantu à a Postponazione di a Greva in i Trasporti

izban ace
izban ace

Reazione di i Sindacati à a Decisione di Postponà una Greva in i Trasporti: Una settimana dopu à a fine di a greva İZBAN, chì hà affettatu negativamente u trasportu publicu in İZMİR, u Cunsigliu di i Ministri hà datu l'autorità di posponà una greva in u trasportu urbanu da un Decret Legge. .

Una settimana dopu à a fine di a greva İZBAN, chì hà affettatu negativamente u trasportu publicu in İZMİR, u Cunsigliu di i Ministri hè stata data l'autorità di posponà a greva in u trasportu urbanu da u decretu lege. U Decretu Legge, chì affetterà e pussibuli decisioni di greva in Izmir Metro, per a quale u prucessu di mediazione hè statu inseritu per un disaccordu, è İZELMAN, chì include i cunduttori di autobus municipali chì e negoziazioni sò appena iniziate, sò sottumessi à u Decret Legge, Türk- İş è

A reazione hè vinuta da DISK.

In Izmir, à l'iniziu di nuvembre, 300 travagliadori anu fattu greva per 304 ghjorni in İZBAN A.Ş., una cumpagnia cumuna di TCDD è Izmir Metropolitan Municipality, chì porta 8 mila persone à ghjornu nantu à a linea suburbana trà Aliağa è Torbalı. I travagliadori ùn anu micca travagliatu per 8 ghjorni in İZBAN A.Ş., induve una decisione di greva hè stata presa per via di u disaccordu in i negoziati di a negoziazione cullettiva. I passageri İZBAN sò stati vittime. Ancu se a municipalità metropolitana di Izmir hà introduttu servizii di autobus supplementari, i passageri anu patitu. A crisa hè stata risolta dopu à a riunione di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Direzzione Generale TCDD, Municipalità Metropolitana di Izmir è Türk-İş, Demiryol-İş in Ankara, è a greva hè finita.

AUTORITÀ À U SEGRETARI DI MINISTRI CU U Decretu Lege

Cù u Decretu Legge N ° 22, publicatu in u scopu di u Statu di Emergenza u 678 di nuvembre, una settimana dopu à a fine di a greva İZBAN, u Cunsigliu di i Ministri hè statu autorizatu à posponà i grevi è i lockouts in u trasportu urbanu.

Hè statu dichjaratu in u decretu lege:

"Una greva legale o lockout chì hè statu decisu o iniziatu; Se a disputa hè disruptiva per a salute publica o a sicurezza naziunale, i servizii di trasportu publicu urbanu di e municipalità metropolitane, o a stabilità ecunomica o finanziaria in i servizii bancari, u Cunsigliu di i Ministri pò posponà a greva è u lockout in questa disputa per sessanta ghjorni. U periodu di posponimentu principia à a data di publicazione di a decisione.

A DECISIONE DI A CORTE COSTITUZIONALE ERA BY-PASSED

I sindacati anu reagitu per u motivu chì a decisione di a Corte Custituzionale annullandu a pruibizione di greve in u trasportu urbanu in u 2014 hè stata ignorata da u decretu lege è chì a decisione era un ostaculu à i diritti di i travagliadori. Hüseyin Ervüz, presidente di a filiale di İzmir di l'Unione Demiryol-İş affiliata à Türk-İş, chì si concentrava nantu à u prucessu di negoziazione cullettiva in İzmir Metro A.Ş., un altru pilastru impurtante di u trasportu publicu urbanu Izmir, dopu a fine di l'İZBAN. greva, hà dettu: "Cercanu di posponà, ma questu hè a Corte Custituziunale hè u ristabilimentu di a pruibizione di greva chì hè stata rialzata da . "I sindicati è i travagliadori sò dettu:" Ùn fate micca greva, accettate ciò chì hè datu in u trasportu urbanu ", disse.

OBSTACULI À A DEMUCRAZIA È I DIRITTI DI I TRAVAILARI

U Rappresentante Regiunale di DİSK Egeu, Memiş Sarı, hà dettu chì a pruibizione di greva, ch'elli anu battutu dapoi anni è chì hè stata annullata da a decisione di a Corte Costituzionale 2 anni fà, hè stata riintroduta da un decretu in u scopu di u Statu d'Emergenza, citendu. a greva İZBAN. Sarı hà dichjaratu chì sta decisione hè un ostaculu à a demucrazia è i diritti di i travagliadori è chì si batteranu per rialzà a pruibizione di greva.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*