I carri di merci seranu fabbricati in Sivas Demirağ OSB

I vagoni di merci saranu fabbricati in a Zona Industriale Organizzata di Sivas Demirağ: L'interessu di l'investitori in a Zona Industriale Organizzata Demirağ di recente creazione in Sivas hè in crescita. Gök Grup chì opera in a cità fabricarà carri di merci in u novu OSB stabilitu.

U direttore generale di u gruppu Gök Nurettin Yıldırım, chì hà investimenti in a cità, hà visitatu a Camera di Cummerciu è Industria di Sivas (STSO) inseme cù u Direttore Generale di Tüdemsaş Yıldıray Koçarslan. Nurettin Yıldırım, chì hà scontru cù Osman Yıldırım, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dichjaratu chì, cum'è u gruppu Gök, fabricanu in u settore ferroviariu in a 1a Zona Industriale Organizzata, "Avemu dumandatu un situ di 100 decare per a fabbrica chì stabiliremu in Zona Industriale Organizzata Demirağ. In questa fabbrica, fabricaremu vagoni di merci à i standard europei. Impiegheremu circa 500 persone in questa facilità, chì serà trà i primi in Turchia ". disse.

U presidente di a Càmera di Cummerciu di Sivas, Osman Yıldırım, hà dettu chì sò assai felici chì l'investituri preferanu Demirağ OSB. Yıldırım hà dichjaratu ch'elli credenu chì Sivas diventerà di novu una cità ferroviaria cù investimenti di u settore privatu.

Osman Yıldırım, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di STSO, hà dettu chì sò felici chì l'investituri preferanu Demirağ OSB. Yıldırım hà dichjaratu ch'elli credenu chì Sivas diventerà di novu una cità ferroviaria cù investimenti di u settore privatu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*