Scarsità suburbana in u trasportu publicu Izmir

Carenza suburbana in u trasportu publicu İzmir: Una greva iniziata in İZBAN A.Ş., chì opera una periferia trà Aliağa è Torbalı, chì custituisce l'impurtante pilastru di u trasportu urbanu in İzmir, per via di u disaccordu in i negoziati di u cuntrattu cullettivu.

E difficultà affruntate da a ghjente per via di a greva sò stati pruvati à esse superati cù servizii supplementari di autobus, metro è ferry. Nisun prublema maiò hè statu osservatu in tutta a cità. U presidente di u Branch Union Demiryol İş, Hüseyin Eryüz, hà dettu: "Se u nostru patronu apre in qualchì modu l'ochji à e nostre richieste, continueremu felici u nostru travagliu inseme, manu in manu, da induve avemu lasciatu".

340 persone di İZBAN A.Ş., una sucietà partner di TCDD è di a Municipalità Metropolitana di İzmir, anu lasciatu u so travagliu da u marti matina, 8 di nuvembre, per via di a decisione di u sindicatu autorizatu Demiryol İş di fà greva. A causa di a greva di i machinisti, l'operatori di a stazione, i travagliadori di cabine di pedaggio è e persone di mantenimentu, ùn ci era micca sezioni chì travagliavanu nantu à a linea İZBAN eccettu u sistema di annunziu elettronicu in u sistema.

I PASSAGERI SCUNU DIFFICULTA
I passageri, chì ùn anu micca cunnisciutu di a greva, anu sappiutu di a decisione di a greva da i guardiani di sicurità in e stazioni da quale venenu. Hè statu mandatu à e zone induve i servizii di autobus sò stati fatti cù a guida di l'ufficiali di sicurità. In issi mumenti, certi passageri, chì eranu in furia per andà à u travagliu, reagiscenu à u fattu chì ùn sò micca infurmati. L'annunzii di guida sò stati fatti in u Metro Izmir per chì i passageri ùn soffrenu micca per via di a greva İZBAN. In l'annunziu fattu nantu à e stazioni di Halkapınar è Hilal, chì sò l'intersezzione di u metro è a linea İZBAN, è chì sò i punti di trasferimentu, hè statu informatu chì queste duie stazioni sò chjuse è ponu trasfiriri à l'autobus pigliati da a stazione di Halkapınar à a strada İZBAN. Per quessa, l'accumulazione chì pò accade in particulare in a Stazione Halkapınar hè stata parzialmente impedita. I passageri anu pussutu cuntinuà u so viaghju in autobus. Per impediscenu à i residenti di İzmir di esse affettati negativamente da a greva, İZDENİZ hà cuminciatu à realizà voli supplementari in tuttu u ghjornu, è ancu ESHOT è İZULAŞ. Malgradu e misure, parechji residenti di Izmir chì ùn anu micca cunuscenza di a greva eranu tardi à a so destinazione. Inoltre, misure supplementari pigliate in i zoni cù a densità di passageru impediscenu significativamente i prublemi. U trasportu hè statu realizatu in gran parte senza interruzzione.

RICHIEDA "U NOSTRE EMPLOYER DEVE APRI L'OCCHIU"
I dirigenti è i membri di l'Uffiziu di Rappresentanza Regiunale di Türk-İş 3rd è l'Unione Demir Yol İş, à quale sò affiliati i travagliadori in greva, vulianu fà una dichjarazione di stampa davanti à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak. Quandu a pulizza ùn hà micca permessu di fà u comunicatu di stampa à 08.00:XNUMX, u gruppu si sparse. Allora, Demir Yol İş Union İzmir Branch Minister Hüseyin Eryüz hà fattu una breve dichjarazione. Dichjarà chì e negoziazioni cù a gestione İZBAN cuntinueghjanu finu à a tarda notte, ma ùn puderanu micca accordu nantu à i salarii è i bonus, Eryüz hà dettu:

"À 04.00:340, u persunale hà lasciatu i so posti di travagliu. I picchetti di greva cuminciaru a so veglia. Avemu pigliatu a decisione di greva per via di e difficultà finanziarie di i nostri amichi è di i so salarii vicinu à a soglia di miseria. 105 di u persunale 3 ricevenu u salariu minimu. Si dice chì dumandemu una grande crescita. Pò esse cusì in termini di percentuale, ma ùn hè micca riflessu in u salariu. Un aumentu di 10% in u salariu di 300 mila TL hè 1600 TL. 160 TL in 1616 TL. A maiò parte di i nostri amichi ricevenu XNUMX TL.

Esprimendu chì volenu chì a greva finisci felice, Hüseyin Eryüz hà dettu: "Se u nostru patronu apre in qualchì manera u so core è l'ochji à e nostre richieste, riprenderemu felice u nostru travagliu inseme, manu in manu. A greva hè un mezzu, micca un fine, per u nostru cunflittu per ghjunghje à a pace. Diu ne guardà. Chì a nostra Gaza sia benedetta. Spergu chì porta boni risultati. Cum'è u sindicatu, simu daretu è sustenemu sta greva cù tutte e nostre forze.

SPIEGAZIONE SCRITTA DA İZBAN
Intantu, in a dichjarazione scritta fatta da İZBAN A.Ş., "İZBAN A.Ş. I negoziati di negoziazione cullettiva, chì sò in corso da ghjugnu, trà Demiryol-İş Union è Demiryol-İş Union, cuntinueghjanu finu à a tarda notte. A nostra istituzione hà fattu un'offerta addiziale di aumentu di u salariu furzendu tutte e cundizioni una volta di più per ghjunghje à un cumprumissu in l'ultima volta di negoziati è per prevene l'ambiente fastidiosu chì pò esse sperimentatu in a cità è i nostri impiegati durante u periodu di greva. L'Unione Demiryol-İş ùn hà micca accettatu a nostra ultima offerta è insistia nantu à a so decisione di greva.

KOCAOĞLU: 15 PERCENT RISE NON ACCETTATA
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà rispostu à e dumande nantu à a greva iniziata in İZBAN A.Ş., chì hè un cumpagnu di TCDD è a municipalità metropolitana di İzmir. Kocaoğlu hà dettu chì, postu chì İZBAN hè una cumpagnia di nova creazione, cum'è in ogni cumpagnia, e dumande di l'impiegati chì cumincianu cù salari bassi sò ghjustificate in una certa misura, sia da TCDD sia da a Municipalità Metropolitana. Kocaoğlu hà datu infurmazioni nantu à e so riunioni cù u sindicatu. Kocaoğlu hà spiegatu chì se l'inflazione hè accettata cum'è 8 per centu nantu à una basa arrotondata, offrenu à l'unione un aumentu di 4 per centu, 12 punti sopra l'inflazione, è chì dopu à sta pruposta, chì ùn hè micca stata accettata, si sò scontri cù i funzionari di TCDD u luni è hà aumentatu da 3 punti più à 15 per centu. Dichjarà chì anu trasmessu l'offerta di 15 per centu chì anu ricevutu in u risultatu di e negoziazioni cù u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione è u Sottosegretariu per questa pruposta à l'unione, Kocaoğlu hà dettu: "Ma l'unione hà pronunciatu una figura di circa 16.5 per centu. ."

NO EXEMPLU DI 15 PERCENT OFFERTA
U presidente Kocaoğlu hà dettu chì a pruposta di aumentu di u salariu di 15 per centu chì anu trasmessu à l'unione ùn hè micca stata data à e cumpagnie di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Dichjarà chì più di 17 per centu di u persunale cuntrattu ùn hè micca firmatu, Kocaoğlu hà dettu:
"In u nostru parè, questu hè una figura sopra u bonu. I sindicati è i mo culleghi chì travaglianu in İZBAN anu da valutà in questu modu. Acceptendu a crescita di 15 per centu, minimizzaranu e lagnanze di u populu di Izmir, è ancu a pace di u travagliu serà furnita per elli. Un 15 percentu di caminu hè una crescita di tassi impurtante è alta cumparatu cù e cundizioni turchi. Per esempiu, ùn ci hè nè istituzioni statali, nè a municipalità metropolitana di Izmir, nè u settore privatu ".

U TRANSPORTU CUntinuerà cù BUS E FERRY
Spieghendu chì ùn volenu micca chì l'impiegati di İZBAN sò vittime, ma da sta matina, l'imprese ESHOT, İZULAŞ è İZDENİZ anu pussutu purtà a ghjente di İzmir à u so travagliu è à a scola senza prublemi da u primu ghjornu cù u sustegnu di l'autobus. è i battelli, Kocaoğlu hà dettu:
"Dumani correremu ancu di più i difetti. In i ghjorni à vene, pensu chì u trasportu serà bè in traccia. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà un forte sistema di autobus, traghetti, metro è İZBAN. Quandu unu d'elli hè debule, avemu u putere di sustenelu cù l'altru è di realizà u trasportu publicu senza affettà a vita in gran parte ".

RECOMMANDATION À IZMIRLIS PER INIZIARE PRIMA
Indirizzendu à a ghjente di Izmir, u sindaco Kocaoğlu hà fattu una raccomandazione è una dumanda durante u prucessu di greva. Suggerendu di partì prima, Kocaoğlu hà dettu: "Saria bè per elli sparghje a densità di trafficu in a matina cù u tempu, sia in quantu à realizà u nostru travagliu di trasportu sia in quantu à ghjunghje à u so travagliu. "Questu hè u mo cunsigliu è invitu", disse.
Dumandendu à paragunà l'aumentu di u 15 per centu chì offrenu à u sindicatu per u persunale di İZBAN, cù l'aumentu chì anu ricevutu sia in u settore privatu sia in l'istituzioni pubbliche, Kocaoğlu hà dettu: "Se i nostri impiegati è i nostri cummercianti si comparanu cù l'aumentu di i so cummerci. redditu, capisceranu megliu ciò chì demu è cumu sacrificemu ".

SI 15 PERCENT SIGNU U CONTRATU
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì offrenu l'offerta di 15 per centu prima di a greva, ma a porta era aperta. Dichjarà chì u cuntrattu pò esse cunclusu sempre chì l'unione vene è firmà a pruposta di aumentu di 15%, Kocaoğlu hà dettu: "Dà un aumentu altru ch'è questu hà da disturbà tutti i equilibri in Turchia. U sindicatu è i so impiegati camparanu è videranu. Avemu da furnisce u trasportu publicu. Serà in u so favore s'elli accettanu a crescita di u 15 per centu u più prestu pussibule ", disse.

Ùn hè pussibile chjude a DIFFERENZA IN UN CONTRACT
Evaluendu e dumande di i travagliadori İZBAN in quantu à a chjusa di a distanza trà i salarii di l'impiegati di Metro, Kocaoğlu hà dettu:
"İZBAN hè stata fundata in u 2008. Izmir Metro A.S. Hè una cumpagnia di 17 anni. Di sicuru, cum'è l'anzianità aumenta, i salarii cunvergeranu. A figura chì daremu in u cuntrattu di metro serà 5-6 punti sottu à sta figura. Dendu più in İZBAN, hè pussibule chì i salarii ghjunghjenu à quelli di l'impiegati di u metro cù u tempu. Tuttavia, ùn hè micca pussibule di chjude a distanza in un accordu cullettivu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*