A cooperazione TCDD è RAI rafforza

A cooperazione trà TCDD è RAI hè diventata più forte: u vicepresidentu di i Ferroviari Iraniani Hossein Ashuri è u direttore generale di e Relazioni Estere Abbas Nazari u direttore generale di TCDD İsa Apaydınl'hà visitatu in u so uffiziu.

U vicepresidentu di i Ferrovie Iraniani (RAI) Hossein Ashuri è u direttore generale di e Relazioni Estere Abbas Nazari TCDD General Manager İsa Apaydınl'hà visitatu in u so uffiziu.

U Diputatu General Manager İsmail Murtazaoğlu è i funzionari di u Dipartimentu di Relazioni Internaziunali anu assistitu à a riunione.

In a riunione, in quale i prublemi di cuuperazione attuale è e pussibuli spazii di cooperazione futuri sò stati discututi in detail, in particulare i preparazione di l'infrastruttura per u trasportu di l'Iran à l'Europa è l'Africa di u Nordu via Turchia è viceversa.

In u risultatu di l'itinerariu, a fattibilità ecunomica è l'esaminazioni di tariffu per i trasporti pianificati attraversu Turchia, a vulintà di i dui lati hè stata revelata per fà uni pochi di riunioni tecniche trà e ferrovie di i dui paesi è per accelerà i prucessi.

Dopu avè finitu i studii di fattibilità di una nova cunnessione ferroviaria da esse custruitu trà Turchia è Iran, i partiti si riuniscenu per discutiri di prublemi tecnichi in i prossimi mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*