Ci era una ferrovia nantu à l'agenda di u parlamentu in Trabzon

Ci era una ferrovia in l'agenda di u parlamentu in Trabzon: e parolle di u primu ministru Binali Yıldırım nantu à a Ferrovia di Trabzon sò diventate l'agenda in Trabzon ...

E parolle di u Primu Ministru Binali Yıldırım nantu à a Ferrovia Trabzon-Erzican sò diventate l'agenda di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Trabzon. U membru di u CHP Cahit Erdem hà pigliatu a parolla fora di l'agenda è hà dumandatu à u sindaco metropolitanu Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu dumande è punti d'interrogazione nantu à a strada di a ferrovia.

ACCETTATA DA TUTTI…
U presidente Gumrukcuoglu hà dettu: "Erzincan hè a linea chì unisce a costa di Trabzon è u Mari Neru à l'est. Questu, sicuru, hè un prublema impurtante in quantu à u trasportu mundiale. Hè a strada principale di trasportu di merchenzie cum'è granu à u Mari Neru da i paesi sittintriunali o sudu. In questu sensu, ùn ci hè micca dubbitu. Hè stata accettata da tutti. Hè statu ancu accettatu da u Primu Ministru.

DESTINÉ À BATUM...
Ciò chì significa Batumi quì, quandu u so itinerariu hè statu discutitu, u sgiò Binali Yıldırım, chì era u nostru Ministru di i Trasporti à quellu tempu è avà u nostru Primu Ministru, hà dettu: "Avemu purtendu u megliu di questu cù u travagliu di l'ingegnere-tecnicu, u via chì a topografia è a geugrafia dicenu u più currettu. In altri palori, hà spressu una frase curretta "micca chì qualchissia deve passà quì, qualchissia deve passà da mè, ma vene cum'è a natura è l'ingegneria esigenu".

SEremu SEGUENTI
Gumrukcuoglu cuntinuò e so parolle cusì: "Hè cusì chì hè ghjuntu à a spiaggia. Ciò chì vulia dì era chì, in più, ci era una ferrovia da a costa à Batumi. In a proiezione di Turchia 2025-30, ci hè ancu Ordu, Giresun, Trabzon, Rize, Hopa è a linea di ferrovia custiera di Batum in a proiezione custiera partendu da Samsun. Hè ciò chì u Primu Ministru vulia dì. Ma cum'è avemu accunsentutu cun voi, u principale chì avemu seguitu era l'esistenza di a Ferrovia di Erzincan Trabzon. Questu hè statu prumessu. Hè impurtante chì questu hè prumessu è cunfirmatu. Seguiremu sta cunferma per ch'ella pò esse investita. Semu in una accettazione impurtante "

1 Comment

  1. Sta strada deve ancu esse integrata in una ferrovia via Erzurum-Bayburt. In termini di carica cummerciale, a cunnessione Kars-Kağızman-Tuzluca-Iğdır-Nahcivan DY deve esse fatta per sta strada per travaglià. In questu modu, una cunnessione diretta serà stabilita trà Bender Abbas in u Golfu Persicu è Trabzon in u Mari Neru. Stu ligame hè u corridore di trasportu più cortu trà l'Asia di u Sud è l'Europa di u Nordu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*