U travagliu cuntinueghja nantu à u più longu prughjettu di traversata di a ferrovia doppia tubu di Turchia

U travagliu cuntinueghja nantu à u più longu prughjettu di traversata di u tubu di a ferrovia di Turchia: U travagliu cuntinueghja senza interruzzione nantu à u più longu prughjettu di traversata di u tubu di a ferrovia di Turchia, chì unisce u distrittu di Bahçe di Osmaniye è u distrittu di Nurdağı di Gaziantep.

Quandu a linea convenzionale Adana-Gaziantep-Malatya, a variante Bahçe-Nurdağ è u Prughjettu di Passaghju di Tunnel Ferroviariu, custruitu da e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia, hè finita, a ferrovia esistente serà accurtata di 17 chilometri.

Circa mille metri sò stati coperti in l'ultimi trè mesi cù u travagliu realizatu in u tunnel in u scopu di u prugettu. U tunnel, chì unirà Çukurova è a Regione di l'Anatolia Sud-Est dopu a fine, diventerà a vita di e duie regioni cù u tempu chì furnisce in u trasportu ferroviariu.

U guvernatore di u distrettu di Bahçe, Mehmet Alper Çığ, hà dettu chì cù u più longu prughjettu di traversata di u tubu di a ferrovia di Turchia, i distretti di Osmaniye Bahçe è Nurdağı di Gaziantep seranu cunnessi l'un à l'altru cun tunnel di 10 mila 200 metri, cusì e distanze seranu accurtate è e relazioni cummerciale diventeranu più faciule. chì darà grandi benefici in quantu à u trasportu di merci è di passageri, Çığ hà dettu chì i prudutti pruduciuti in e fabbriche di a regione ponu esse trasportati in altre regioni. Prughjemu di traspurtalli in lochi più accessibili in modu più efficiente è in un tempu più breve. Quandu questu hè u casu, sia u nostru distrittu è a nostra regione prufittàranu di questu. Ci hè un grande hinterland di Iskenderun Bay è Çukurova è, cum'è cunnisciutu, grandi zoni industriali organizzati in u Sudeste. Cù u prughjettu di traversata di u doppiu tubu, e nostre strade saranu alleviate è e duie regioni seranu cunnesse trà di e altre in una manera assai vivace cù più capacità di trasportu di carica ".

Enfatizendu chì u prugettu furnisce un grande benefiziu à u distrittu in quantu à u trasportu di merci è di passageri, Çığ hà dettu:

"I prudutti pruduciuti in fabbriche in a regione sò trasportati in altre regioni. Prughjemu di traspurtalli in lochi più accessibili in modu più efficiente è in un tempu più breve. Quandu questu hè u casu, sia u nostru distrittu è a nostra regione prufittàranu di questu. Ci hè un grande hinterland di Iskenderun Bay è Çukurova è, cum'è cunnisciutu, grandi zoni industriali organizzati in u Sudeste. Cù u prughjettu di traversata di u doppiu tubu, e nostre strade saranu alleviate è e duie regioni seranu cunnesse trà di e altre in una manera assai vivace cù più capacità di trasportu di carica ".

U travagliu di u tunnel ferroviariu più longu di Turchia cuntinueghja cù un prugressu di ogni ghjornu di 15-20 metri finu à chì a terra permette. Hasan Çatlakkaya, u direttore di u situ di a cumpagnia di l'imprenditore, spiegò chì 10 metri di cimentu sò stati fatti in unu di i tunnel, ognunu di i quali hè 200 mila 8 metri di lunghezza è 475 metri di diametru, è 194 metri di cimentu hè statu fattu in l'altru.

Çatlakkaya hà dettu chì u travagliu acceleratu cù a messa in funzione di a macchina di scavi di u tunnel, hà dettu: U travagliu di u tunnel ferroviariu più longu di Turchia cuntinueghja cù un prugressu di ogni ghjornu di 15-20 metri finu à chì a terra permette. In u nostru tunnel T1, u cuntattu in terra ùn hè ancu statu stabilitu. U nostru travagliu in u tunnel T2 cuntinueghja febbrilmente. In u sicondu tunelu, u travagliu cuntinueghja in modu cuntrullatu nantu à un terrenu induve a macchina averà difficultà. Scuntremu un terrenu duru 50 metri avanti è u nostru travagliu accelerà ancu di più. "A terra dura farà una cuntribuzione positiva à u nostru travagliu perchè si rompe più rapidamente".

U prughjettu, chì costarà 193 milioni 253 mila lire in totale, hè previstu per esse cumpletu in dicembre 2018. 50 persunale tecnicu è 400 travagliadori travaglianu in a custruzzione di u tunnel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*