Samsun Logistics Center hà ricevutu un premiu prima ch'ellu sia apertu

Samsun Logistics Center Received Award Prima di Apertura: Samsun Logistics Center, chì hà participatu à a 10th International Logitrans Transport Logistics Fair quist'annu, hè stata premiata u premiu speciale di a ghjuria in a categuria di u megliu prughjettu.

Samsun, chì hè una di e cità di definizione di Turchia in u campu di a logistica cù e so caratteristiche, cum'è a so situazione strategica induve quattru infrastrutture di trasportu si scontranu, u so putenziale agriculu è industriale, a so vicinanza à a reta di relazioni internaziunali, è essendu nantu à i corridori energetichi, piglia passi fermi versu u so scopu in questu settore.

Rising in Tekkeköy per fà chì Samsun hà una parolla in i mercati naziunali è internaziunali, u Samsun Logistics Center hà pigliatu u so postu trà i giganti mundiali di tutte e parte di u settore à a Fiera Logistica Internaziunale di Logitrans Transport tenuta in Istanbul Expo Center.

Mentre i Premii Atlas Logistics, chì sò stati tenuti per a settima volta quist'annu simultaneamente à a fiera, sò stati dati à i so patroni, u Samsun Logistics Center, chì hè statu cunsideratu degnu di u premiu speciale di a ghjuria, hè diventatu u focu di l'attenzione di u settore.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, presidente di u Cunsigliu di a Cumpagnia Joint Stock Management di u Centru di Logistica Naziunale è Internaziunale di Samsun, hà ricevutu u premiu speciale di a ghjuria datu à u Centru Logisticu di Samsun à a fiera induve 22 cumpagnie participanti da 220 paesi anu participatu è più di 54 mila. I prufili di participanti naziunali è stranieri da i paesi 15 anu visitatu. In nome di u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Coşkun Öncel.

À a fiera, chì hà u scopu di creà novi opportunità è valore aghjuntu per u sviluppu di u settore, Samsun Logistics Center hà apertu un stand è hà avutu l'uppurtunità di presentà à l'imprese è i visitori lucali è stranieri.

Samsun Logistics Center, chì si trova à 15 km da u centru di a cità, à 20 km da l'entrata principale di u Portu Samsun è à 10 km da l'Aeroportu Çarşamba, sorge nantu à una superficie di 680 mila metri quadrati.

U Centru Logisticu, chì hè in costruzione in Tekkeköy, hà inizialmente una zona di magazzinu di 80.000 2 m40. L'investimentu gigante, chì include u Truck Park, Container Park, a linea ferroviaria è annessi, spazii di facilità publiche è suciale, servizii doganali, stazione di vendita di carburante è tutte l'altre infrastrutture necessarie, serà cumpletu in Aostu di l'annu prossimu. parte di 25 per centu, Samsun Chamber of Commerce and Industry 15 per centu, Samsun Commodity Exchange 10 per centu, Tekkeköy Municipality 10 per centu, è Samsun Central Organizated Industrial Zone cù XNUMX per centu. U Ministeru di a Tecnulugia hè u prugramma di u funziunamentu, hè u solu prughjettu maiò cù u più altu budgetu finanziatu da l'Unione Europea à u livellu di a cumissioni in u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*