Rivolta di u trafficu di i citadini in Izmir

Rivolta di u trafficu di i citadini in Izmir: Mentre u persunale di İZBAN A.Ş., chì opera u trasportu suburbanu trà Aliağa è Torbalı in Izmir, hà cuntinuatu a so greva u 7u ghjornu, i citadini si sò ribellati.

Mentre u persunale di İZBAN A.Ş., chì opera u trasportu suburbanu trà Aliağa è Torbalı in Izmir, cuntinuau a so greva u 7u ghjornu, i citadini si sò ribellati.

İZBAN A.Ş., una cumpagnia cumuna di TCDD è İzmir Metropolitan Municipality, chì opera u trasportu suburbanu trà Aliağa è Torbalı in İzmir. U persunale hà decisu di fà greva à partesi di marti scorsu. Sicondu a decisione presa da l'Unione Ferroviaria-İş per via di a disputa in i negoziati di a negoziazione cullettiva chì implicanu 340 persone chì travaglianu in İZBAN, a greva hà iniziatu à 08.00 marti. Per chì a ghjente di Izmir ùn sia micca affettata negativamente da a greva, İZDENİZ, cum'è ESHOT è İZULAŞ, anu aumentatu i so voli. Malgradu questu, i citadini anu patitu u più per via di a greva. U trafficu da Aliağa à a direzzione di Konak è da Gaziemir à a direzzione di Konak, chì sò e rotte di İZBAN, hè praticamente arrestatu. Mentre i citadini chì avianu usatu prima İZBAN andavanu à u trafficu cù i so veiculi privati ​​quandu İZBAN ùn hà micca travagliatu per via di a greva, u trafficu in Izmir hè diventatu insopportabile quandu u numeru di linee di autobus hè aumentatu. Mentre chì tutti l'autobus eranu pieni, i citadini si rivoltavanu per via di u viaghju in piedi è strettu. I residenti di Izmir chì anu lasciatu a casa prima per ghjunghje à u travagliu per via di u trafficu pesante ùn anu pussutu andà à u travagliu à tempu per via di u trafficu.

I citadini sò in rivolta
Karşıyaka Esma Akan, aspittendu l'autobus à a fermata di Serinkuyu, hà dettu: "Avemu avutu assai prublemi per una settimana. Andemu in casa è andemu à travaglià tardi in 2 ore. Questu deve esse riparatu u più prestu pussibule. Aghju utilizatu İZBAN tuttu u tempu è aghju utilizatu l'autobus per necessità, ma l'autobus vene in una ora. Ùn pudemu micca cullà nantu à l'autobus perchè sò pieni, è quandu ci salemu, ùn pudemu micca cullà per via di u trafficu. "Suppone chì lasciò a casa prima, ma sò torna tardi", disse. Karşıyaka' da BayraklıErsin Eren, chì provava à andà in u so postu di travagliu in Istanbul cù u so veiculu privatu, hà dettu: "U trafficu hè diventatu terribili. Ci vole 1 ora ogni matina per via di a greva. Di solitu, aghju ghjuntu à u travagliu in 20 minuti. Partu di casa prima, ma ùn possu micca ghjunghje à u locu di travagliu à tempu. "Spergu chì a greva ùn durà micca longu, aspettemu chì finisce u più prestu pussibule", disse. Serdal Üstün hà dettu: "Hè una situazione assai cattiva. Siccomu İZBAN ùn hè micca travagliatu, hè obligatu à andà à u trafficu cù a so vittura è e strade sò bluccate. Partu di casa prima, ma sò tardi per u travagliu di novu per via di u trafficu. "Se İZBAN ùn funziona micca, u trafficu Izmir serà constantemente bluccatu", disse.

Çiğli-Karşıyaka U driver di minibus Ali Kotan, chì viaghja trà, hà dettu: "Pasemu tuttu u ghjornu nantu à a strada. Normalmente da Çiğli KarşıyakaAndava à 40 minuti. Ma avà ùn sò micca a mità di strada in 40 minuti. In solu 40 minuti Karşıyaka"Aghju ghjunghjeraghju", disse.

İZBAN hà annunziatu l'ultima offerta ieri
Una dichjarazione hè stata fatta ieri da İZBAN A.Ş in quantu à u cuntrattu cullettivu chì hà causatu a crisa in u trasportu. In a dichjarazione, "Durante u periodu quandu l'inflazione era 7,64, a nostra ultima offerta, chì includeva un aumentu di u salariu di 1 volte (2%) è un bonus di 15 ghjorni in u primu annu, è un bonus di 75 ghjorni in u secondu annu. è un aumentu di benessiri di 80 puntu sopra à u tassu di inflazione, sfurtunatamenti, hè statu di novu rifiutatu. "Ùn era micca accettatu ancu, è insistia chì a greva cuntinua. "À u cuntrariu, mentre aspittavamu un passu pusitivu, u sindicatu hà ancu aumentatu a so offerta, cunnisciuta cum'è 1 prima di a decisione di greva, è trascinò tuttu in un impastu di novu cù a listessa attitudine intransigenti, è hà pigliatu una postura chì ùn hà mancu fattu. accettà a so propria offerta precedente ". A dichjarazione include u calendariu di salariu chì serà furmatu dopu chì l'offerta ùn hè micca accettata. In cunsiquenza, i salarii netti di l'impiegati sò i seguenti: Tecnicu, 16.53 mila 2 TL (+ 615 TL viaghju è cibo), cunduttore 411 mila 2 TL (+ 562 TL viaghju è cibo), tecnicu 411 mila 2 TL (+ 356 TL) viaghju è alimentazione), operatore di stazione 411 mila 2 TL (+ 293 TL viaghju è cibo), persunale di cuntabilità 411 mila 2 TL (+ 234 TL viaghju è cibo), cajera 411 mila 2 TL (+ 279 TL viaghju è cibo), cajera 411 mila 2 TL (+ 261 TL viaghju è manghjà)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*